Jak byłem mały i to leciało na RTL7 to oglądałem to namiętnie!! Z wiekiem mi nie przeszło teraz mam 23 lata i podoba mi się jeszcze bardziej!!! Pozdro dla wszystkich fanów anime.
bo z tego typu anime jest jak z dobrym cukierkiem, raz zasmakujesz, a już wiecznie będziesz mieć go na języku :) mam 24 lata i po dziś dzień oglądam anime, zaczeło się od Czarodziejki z Księżyca, później była cała seria Dragon Ball, Slayers, Soul Hunter, Death Note, Claymore no i pełnometrażowy film, który jest moim ulubionym Księżniczka Mononoke. o wielu innych juz nie wspomnę. pozdro
Hehe to ciekawe bo moja przygoda z anime też zaczęła się od Czarodziejki z Księżyca, Dragon Ball, Slayers i Soul Huntera. Pozostałych tytułów nie miałem przyjemności jeszcze obejrzeć ale skoro twierdzisz że są dobre to z przyjemnością to nadrobię:)Pozdro
jestem zdania, że Nasze pokolenie wie co dobre :)) zdecydowanie obejrzyj sobie Claymore i Księżniczke Mononoke.
Skoro twierdzisz że są dobre to na pewno w najbliższym czasie je obejrzę:) Też uważam że nasze pokolenie wie co dobre bo teraz to dzieci mają robione wodę z mózgu przez te produkcje typu Hanna Montana itp.
Ja też oglądam akurat te anime które oglądałem jak byłem mały mimo iż czasu czasami brakuje ale zawsze gdy oglądne sobie odcinek jakiejś legendarnej anime, dragon ball, magiczni wojownicy czy chociażby wspomniany przez ciebie łowca dusz to aż humor mi się poprawia po ciężkim dniu. Też mam już 21 lat, ale nadal je lubie.
Mój post był napisany 2 lata temu, ale wciąż jest aktualny:) Od tego czasu obejrzałem już mnóstwo nowych anime które mogę polecić: Księżniczka Mononoke, Code Geass, Zero no Tsukaima, Shakugan no Shana, Toradora i wiele innych:)
heh:)szczerze to nawet nie zauważyłem kiedy post był napisany;) Księżniczkę Monoke oczywiście oglądałem. Ja mogę polecić te które zapadają w pamięć: Spirited Away, Ruchomy zamek Hauru, Grobowiec świetlików noi oczywiście mój ulubiony Mój sąsiad Totoro, ale jestem pewny na 100%, że je widziałeś. Co do seriali wymienionych przez Ciebie nie oglądałem żadnego więc zobaczymy:)
Spirited Away i Ruchomy zamek Hauru oglądałem i bardzo mi się podobały. Co do Grobowca świetlików i Mojego sąsiada Totoro to mam jej w najbliższych planach do obejrzenia tylko skończę oglądać serial anime pt. Angel Beats. Te anime, które ci wcześniej polecałem są bardzo dobre, choć każdy można powiedzieć, że jest trochę inny tzn.niektóre mają wydźwięk dramatyczny a niektóre komediowy czy akcji i zazwyczaj akcja rozgrywa się w świecie fantasy.