PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=644652}

Arrow

7,3 63 204
oceny
7,3 10 1 63204
Arrow
powrót do forum serialu Arrow

Tylko wtedy wszyscy mnie wyśmiewali. Okazało sie ze sporo racji było jednak po mojej stronie.
Teraz coś czuję, ze Sarah jeszcze powróci. Na pewno Arrow wykąpie sie w jamach łazarz, wiec nic nie stoi na przeszkodzie wrzucić tam i Sarę. Kanarkiem w Star City zostanie oczywiście Dinah, a Sarze przypadnie zaszczyt służyć Lidze Zabójców.
I tak to widzę na dzień dzisiejszy.

robokob

Brak edycji jest mocno upierdliwy. Miało być "W Jamach Łazarza".

robokob

Nie znam się na komiksach, ale gdzieś w internecie czytałem, że Jama Łazarza uzdrawia rany i ożywia ludzi tuż o śmierci. Dla Sary może być za późno.

Glonojad16

Być może Sara już żyje, bo córka Ghula ją wykopała i wykąpała. Może nie prędko, może nie często, tak czy inaczej mam przeczucie, że jeszcze Sarę zobaczymy.

ocenił(a) serial na 8
robokob

Przyznam ,że tez nie jestem fanką komiksów wiec nie mam pojęcia o związku miedzy filmem a komiksem.
Ale od początku wiedziałam,ze nic dobrego nie wyniknie z bliskich więzi Thei z Malcolmem. Ale teraz pewnie Oliver zniknie i wszyscy będą opłakiwać jego śmierć. A w między czasie pewnie ktoś go pewnie uratuje cudownie:) Ale jestem za tym żeby drużyna Arrowa uświadomiła Thei jak Oliver się dla niej poświęcił i jak jej własny ojciec zrobił z niej morderczynię to może by przestała tak ślepo wierzyć Malcolmowi we wszystko co jej mówi. Może jest to dość banalny scenariusz, ale wkurza mnie to że ze słodkiej dziewczynki Thea zrobiła się taka od razu dorosła i waleczna...

ocenił(a) serial na 8
Gola303

A mnie zastanawia gdzie ona wyskoczyła ;)) Co jak co ale budynek jest wysoki ;)))
A tak na serio to szok lekki po e9 :/

robokob