pierwszy sezon, zgadzam się, nawet początek drugiego, ale jako całość, to jest żenada.
Jeśli lubisz więzienny klimat, obczaj sobie Oz.
Jeśli lubisz intrygę, polecam The Wire lub Soprano, chociaż to nie są czysto rozrywkowe seriale, więc nie gwarantuję, że by ci się spodobały.
Oz jest może i tak samo nierealny Prison Break.Spodziewałem się lepszego serialu po tych wszystkich filmwebowych opiniach.Serial dobry,głownie za aktorstwo,ale nic poza tym
Jeśli chodzi o intrygi to moim zdaniem najlepszy jest "Spartakus", z tym, że tam akcja dzieje się w starożytności.
Mówisz o Spartakusie pełnym intryg? http://www.filmweb.pl/serial/Spartakus%3A+Krew+i+piach-2010-526554 o tym Spartakusie?
Serialu tak prostym jak budowa cepa (obojętnie który sezon biorąc pod uwagę)?
1. Miasteczko Twin Peaks
2. Pingwiny z Madagaskaru
3. The Walking Dead
4. Różowe lata 70
5. Gra o tron
6. lost
Breaking Bad kończę 2 sezon i jakoś mnie nie urzekł. Mam nadzieje że w 3 sezonie już się rozkręci.
1.The Sopranos
2.The Wire
3.Deadwood
4.Breaking Bad
5.Mad Men
6.Six Feet Under
7.Lost
8.Oz
9.Twin Peaks
10.Boardwalk Empire
1. Breaking Bad
2. Arrow
3. Dr. House
I jak bym mógł to dodałbym jeszcze The Walking Dead chociaż nie obejrzałem jeszcze całego.
1. Skazany na Śmierć
2. Spartakus wszystkie sezony
3. Z Archiwum X
4. Gra o Tron
5. Teoria wielkiego podrywu
6. On, ona i dzieciaki
Hah przeczytałem temat i miałem rzez sekunde rozkmine czy sam tego tematu nie założyłem czasem xd Z tym, że jak dla mnie:
1. LOST
2. Prison Break
3. Breaking Bad
1. Gra o tron
2. Breaking Bad
3. Doktor Who
4. Skazany na śmierć
5. Spartakus: Wojna potępionych
6. Spartakus: Krew i piach
7. Spartakus: Bogowie areny
8. Zagubieni
9. Spartakus: Zemsta
10. Simpsonowie
ciężko coś wybrać, ale niech będzie:
- Teoria wielkiego podrywu
- Z Archiwum X
- Przyjaciele
- Breaking Bad
Jak narazie
1 BB
2 Sherlock
3 dr House
Pewnie się to zmieni, bo mam sporo zaplanowanych seriali. Poza tym Sherlock nadal nie jest skonczony więc może się przesunąć.
1. Zdecydowanie Sherlock :)
2. BB/House of cards/ The Walking dead/Hannibal/Lost (Nie umiem wybrać xd)
1.Breaking Bad na równi z Czasem Honoru
2.How I Met Your Mother na równi z Supernatural
3. Gra o Tron na równi z South Parkiem
xD
1. Breaking Bad
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. "24"
3. "Lost" ", Prison Break-season I", "Heroes-season I", "Twin Peaks" "Pitbull", "Glina", "Gra o tron", "Dexter", "IT Crowd" "Big Bang Theory"