Które kreskówki emitowane w historii CT są według Was najlepsze? Do moich ulubionych należą: "Johnny Bravo", "Krowa i Kurczak", "Ed, Edd i Eddy", "Chowder" i "Niezwykłe przypadki Flapjacka".
Do moich 'dom dla zmyślonych przyjaciół pani foster', 'młodzi tytani', 'wyspa totalnej porażki', 'plan totalnej porażki', 'xaolin pojedynek mistrzów'...
O, prawda, nikt jej nie pamięta, bo seriale aktorskie na CN są owiane złą sławą, ale ta pierwsza aktorska produkcja mi się bardzo podobała. :)
No i jeszcze był dobry serial z uiwersum Doctora Who! "Przygody Sary Jane". Poza tym fajnie jakby odnowili emisje
Właściwie to seriale aktorskie z Cartoon Network były całkiem niezłe z wyjątkiem słusznie zapomnianego i już wtedy okropnego "Co gryzie Jimmy'ego?", co jest paradoksalne, bo ten serial był połączeniem scen aktorskich z kreskówką, jak w słynnym "Kto wrobił królika Rogera?". "Szpiegowska rodzinka" była zabawna, choć miewała słabsze elementy, "Najnowsze wydanie" było nawet ciekawym serialem młodzieżowym, a "Przygody Sary Jane" oglądałem rzadko, bo niestety już nie miałem czasu, by oglądać takie produkcje, ale były one rzeczywiście interesujące. Gdyby nie one, to bym nie wiedział, że jest coś takiego jak "Doktor Who" (chodziłem wtedy do podstawówki). Na wznowienie emisji raczej nie ma co liczyć, CN wygląda teraz zupełnie inaczej niż 8 lat temu, są tam emitowane kreskówki, które w "żelaznym repertuarze" zastąpiły długo emitowanych Edków, Dextera, Johnny'ego Bravo czy Bliźniaków Cramp (ale w Atomówkach dostrzegli potencjał). Zakończono emisje seriali aktorskich, bo po prostu im się nie opłacało, czytałem, że takie np. "Najnowsze wydanie" zniknęło po kilku miesiącach, co było zrozumiale, bo jakkolwiek serial był znośny, to chyba błędem było umieszczać go w stacji o nazwie "Cartoon Network" (ale ja go lubiłem).
Włodarze CN wiedzą zresztą, że nie ma sensu zajmować się starszą widownią, skoro liczy się głównie to, co ma do powiedzenia ta młodsza, ale czasem idą miłośnikom nostalgii na rękę i np. w wakacje emitowali Dextera około 21.
a ja najbardziej lubię "chowdera", "laboratorium dextera", "edd edda i eddiego" noi Flapjacka
Dla mnie "Ben 10 (wszystkie serie)"Niezwykłe przypadki Flapjacka" , "Chowder" , "Laboratorium Dextera" , "Ed, Edd , Eddy" , "Batman : odważni i bezwzględni" , "Liga Sprawiedliwch" i jeszcze "Młodzi Tytani" :D:)
i jeszcze zapomniałem o "bliźniakach cramp" , "pora na przygodę" , "john test" i "mroczne przgody billy'ego i mandy" :D
coś co kiedyś ogladalam i czego mi brakuje to Johny Bravo i krowa i kurczak:)
kocham Scooby'ego :)
flinstonów, toma i jerrego (nie wiem czy teraz puszczają, parę ładnych lat temu był:) ) atomówki i laboratorium dextera :)
bliźniaków cramp też lubię. ed, edd, eddy :)
a z tych bajek co teraz lecą to trudno powiedzieć, bo CN zeszło dawno na psy :/ ale niektóre bajki jeszcze da się obejrzeć :)
Do moich:
Batman TAS, Żukosoczek, Kaczor Dodgers, Dastardly i Muttley, Pinky i Mózg, Tom i Jerry, Chojrak tchórzliwy pies, Zwariowane Melodie, Odlotowe Wyścigi, Maska, Chowder, Xiaolin pojedynek mistrzów, Laboratorium Dextera, Flintstonowie, Mroczne przygody Billy'ego i Mandy, Scooby-Doo, Samuraj Jack, Podwójne życie Jagody Lee, Johnny Bravo.
To chyba wszystko : )