1. Czarna Żmija
2. Allo Allo
3. Cienka Niebieska Linia
4. Święty
5. Latający Cyrk Month Phytona
6. Mr.Bean
7. Hotel Zaciesze
8. Co Ludzie Powiedzą
9. Benny Hill
10.Pan wzywał, Milordzie?
Moje top 8 najlepszych seriali produkcji brytyjskiej to:
1. Benny Hill
2. Jaś Fasola
3. Latający Cyrk Monthy Pythona
4. Mała Brytania
5. Cienka Niebieska Linia
6. Czarna Żmija
7. Co ludzie powiedzą?
8. Allo Allo