... w każdym razie według mnie. Pierwsza seria, wszystko nowe, świeże, tajemnicze. Zwłaszcza te wspomnienia z przeszłości... Kłótnie Usagi i Mamoru przypominają relacje Lei i Hana Solo, poza tym w ogóle bohaterka podkochuje się w innym... W późniejszych sezonach tego smaczku już nie ma. Przemiany i zaklęcia czarodziejek są krótkie i nie drażnią.
I kolejna zaleta: zero Chibi-Usy... Kto się zgadza z powyższym?
A ile dajesz punktów? Ja powinnam dać 9 (minus za serię Stars, najmniej mi podeszła, jakaś taka bliższa mandze niż anime), ale z sentymentu 10. Moje pierwsze anime :)
A mi się nawet podobało to anime. A moje ulubione części to pierwsza, ta z profesorem i jego córką i jeszcze ostatnia. Co nie znaczy, że inne nie, też mi się podobały, ale te trzy najbardziej. w serii z profesorem też było tajemniczo i dość mrocznie wg mnie, był fajny klimacik.
Ja powiem tak - 1 seria byla dobra, ale wedlug mnie te pozniejsze zarowno pod wzgledem animacji, fabuly jak i postaci byly najlepsze!
Moja ocena:
Seria Dark Kingdom 3/5
Seria Black Moon 2/5
Seria Death Busters - 4/5
Seria Death Moon Circus 4/5
Seria Stars 5/5