Witam.
Zastanawiam się który serial zacząć oglądać:
Detektyw
House of Cards
Gra o Tron
Dexter
Wikingowie
The Walking Dead
Prison Break
Oglądałem z 5 odcinków B Bad jednak serial mnie nie wciągnął na tyle żeby go oglądać ,
oglądałem też Spartakusa ale to odcinki na które akurat natrafiłem.
Lubie thrillery,thrillery psychologiczne ,napięcie w filmach, zwroty akcji , klimat ale także filmy
właśnie typu Spartakus myślę że nie byłyby złe.
Jeżeli lubisz filmy psychologiczne, thillery, i napięcie to polecam :
1. Hannibal (obowiązkowy, jeżeli lubisz filmy psychologiczne)
2.Detektyw
jak zwroty akcji to Prison Break - tyle, że polecam ci skończyć oglądanie po ostatnim odcinku 2 sezonu. 3 sezon jest już kiepski, a 4 to kompletna porażka :
dokladnie tak samo uwazam, ja sobie podarowalam nastepne sezony zeby smaczku nie tracic:D
nie zastanawiaj sie tylko ogladaj i przekonaj sie co ci sie podoba. jak bedzesz wybrzydzac to nic nie zobaczysz
House of cards- bardzo dobry, ale specyficzny, trzeba lubić taki klimat filmu
Detektyw- pierwsze 3 odcinki to głównie rozmowa, warto przebrnąć przez nie, bo warto!
Gra o tron- mistrzostwo, polecam Ci gorąco
Dexter- bardzo fajny, choć raczej nietypowy serial. Jeśli po 1 sezonie Ci sie nie spodoba to odpuśc sobie go
Prison Break- tak jak wyżej napisane, im dalej tym gorzej. Co nie znaczy ze 2 pierwsze sezony nie są warte obejrzenia ;)
Wszystkie seriale wymiennie przez Ciebie jak i przedmówców są godne polecenia. Nie ma na co czekać tylko zacząć oglądać, bo nie zdecydujesz się na nic.
Wybiorę za Ciebie, Hannibal jeśli ma to być psychopatyczny bohater odstawiający psychologiczne gierki, miotający innymi jak osiką wiatr na wietrze ;)
House of cards, tutaj to perełka chciwości i dążenia do władzy, też bardzo dobre.
Detektyw, właśnie oglądam, nie jest to czego oczekiwałem, pierwsze trzy odcinki, kolokwialnie mówiąc takie sobie. Czwarty dawał moc, chwilowa zabieram się za piąty.
Prison Break, dobry wybór to przemyślany plan, więc oglądaj tylko dwa pierwsze sezony bo trzeci i czwarty to szczyny na asfalcie.
The Walking Dead, co tu dużo mówić, fani nocy żywych trupów i innych filmów o tematyce zoombie wiedzą w czym rzecz ;)
Dzięki obejrzałem już 1 sezon Prison Break - rewelacja . Zobaczę jak będzie dalej , potem zacznę oglądać po kolei wszystkie wymienione przez was seriale. Nigdy jakoś do seriali nie byłem przekonany a teraz wiem ile straciłem :D
napewno nie the walking dead:D tam 1 sezon jest ok a potem to tylko cykanie konikow polnych.....Breaking Bad zaluj ze nie przetrzymales poczatkowej nudy bo potem jest rewelka.
Detektywa obejrzyj jako pierwszy to krotki serial a jest WYBITNY.
Prison break tez swietny Gra o tron takze ale to inny klimat. Poza tym w grze o tron troche za duzo gadają. House of cards typowo polityczny trzeba to lubic ale nakrecony bardzo dobrze. reszty nie polecam bo mnie nie wciagnely a probowalam i wikingow i dextera.