Rewelacja, jedno z najlepszych (soczyste 9) Polecam również - Haikyū!!, Kuroko no Baske, Hajime no Ippo, Major (Major to moje ulubione, full 10!)
Polecam Baby Steps;)
Baby Steps też oglądam na bieżąco, bardzo fajne anime.
Haikyuu jestem w trakcie, Kuroko no Baske tak samo czy to anime jest podobne do tych dwóch?