1.Jak poznałem waszą matkę i Hoży doktorzy
3.Wszyscy nienawidzą Chrisa
4.Jim wie lepiej
5.On, ona i dzieciaki
1. PRZYJACIELE !!
2. Jak poznałem waszą matkę.
3.Jim wie lepiej
4.On, ona i dzieciaki
5.Przypadek zgodny z planem
1 Friends
2 The Big Bang Theory
3 Californication
4 13 posterunek
5 Monty Python's Flying Circus
1.Jak Poznałem Waszą Matkę/Skins
2.Mr.Bean
3.Hoży Doktorzy
4.On,Ona i Dzieciaki
No i oczywiście Dexter (ale to jest czarny humor)
Z animowanych;
1.Szalony Jak Pirat
2.Świat Według Ludwiczka
3.Dexter: Early Cuts
Simpsonowie - oglądałem zbyt mało odcinków, aby stwierdzic
1. Married With Children
2. Brzydula Betty
3. U nas w Filadelfii
4. Sarah Silverman
5. Przyjaciele
1. HMYM, That,s 70's show, Black Adder (nie moge wybrac, bo wszystkie sa fenomenalne) :D:D
2. Married with children, Friends
1. HIMYM/STILL STANDING
2. The King of Queens
3. Scrubs/13 posterunek
4. Miodowe lata
1 Latający Cyrk Monty Pythona
2 Przyjaciele
3 Jaś Fasola
4 Jak poznałem waszą matkę
5 Alf
6 Spin city
7 Hotel zacisze
8 Dwóch i pół
9 Moja rodzinka
10 Małą Brytania
Hożych doktorów za mało widziałem, by się na ich temat wypowiadać.
1. Przyjaciele (dlatego że trzymali równy poziom od początku do końca)
2. HIMYM
3. Świat według Bundiech
4. Allo Allo
5. Różowe Lata 70-te
6. Alf
7. Drew Carey Show
8. Trzecia Planeta od Słońca
1. Jak poznałem waszą matkę
2. Hoży doktorzy
3. Cybill
4. Wszyscy nienawidzą Chrisa
5. Dostawa na telefon
6. Moja rodzinka
7. Jim wie lepiej
1. Friends !!
2. The Big Bang Theory ( aktualnie chyba najlepszy jaki produkują )
3. Californication
4. Weeds
5. War at home ( tylko dwa sesony ale naprawdę polecam )
6. HIMYM ( trochę przynudza ostatnii sezon )
Więc może mi powiedz, czy ten serial się rozkręca? Bo widziałam pierwszy odcinek i ani trochę mnie nie zachęcił, a zaśmiałam się max. 1 raz, jeśli uśmiech można zaliczyć jako śmiech. Czasami też oglądam na Comedy Central i pomimo tego, że wiem, że lektor jest bardzo krzywdzący, to nie znalazłam ani jednego dowcipu, który mnie śmieszył (jeśli chodzi o HIMYM to nawet przy lektorze się śmieję). Nie wiem, może to dlatego, że nie znam się na fizyce kwantowej.
Racja, racja. Oglądałam już wszystkie odcinki (koleżanka mnie baaardzo zachęcała) i nie mogę się doczekać nowych :)
1.Jak poznałem waszą matkę
2. Diabli nadali
3. Różowe lata '70-te
4. Hoży doktorzy
5. Jim wie lepiej / Wszyscy kochają Raymonda
Jim wie lepiej i Chris do najlepszych seriali? :/
Oto jest lista:
1.Przyjaciele
2. Scrubs
3. Różowe lata 70
4. HIMYM i Big Bang
5. Biuro
6. Joey i Cougar Town
7. Oni ,na i pizzernia
8. Dwóch i pół
9. Kasia i Tomek
Animowane:
1. Simpsons
2. Futurama
3. South Park
4. 6 w pracy
gdzieś daleko później Family Guy
Ustawię to według zagranicznych i polskich ok?
Zagraniczne:
1.HIMYM
2. Dwóch i pół
3. Hoży doktorzy
4. Przyjaciele
5. Teoria wielkiego podrywu
Polskie:
1. Kasia i Tomek
2. Miodowe lata
3. 13 posterunek
4. Rodzinka.pl
5.??????
1. Friends !!!!
2. That 70's show
3. Big Bang Theory, Married with Childern
4. HIMYM
5. Allo Allo
6. The Office
1. Married with Children 8/10
2. Friends 8/10
3. The Simpsons 7,5/10
4. Two and a half men 7,5/10
5. Family Guy 7/10
6. Sex & City 7/10
7. HIMYM 6/10
8. American Dad! 6/10
1. Friends
2. Ally McBeal
3. Sex and the city
4. Gossip Girl
5. Married with Children
polskie
1.Usta usta
2. Kasia i Tomek
1. Friends
2. How i met your mother
3. Sex and the city
4. Two and half man
5. Scrubs
6. My wife and kids
1.Friends
2.Jak poznałem waszą matkę
3. Świat według Bundych
4. Family Guy
5. Simpsonowie
Dziwne, że nikt nie wymienił takich produkcji jak Entourage, Modern Family, czy chociażby Blue Mountain State.
Nikt Seinfelda nie dodał? Naprawdę? Nikt nie dodał do swojej listy serialu, który zrewolucjonizował Sitcomy? Może za młodzi wszyscy, nie wiem. Brakuje mi tu też "Louie", który jest genialny i jak dla mnie bezapelacyjnie obecnie króluje wśród serali komediowych, Curb Your Entusiam też brakuje.
1. Friends
(teraz już kolejność przypadkowa)
2. Two and a Half Men
3. Blue Mountain State
4. How I Met Your Mother
5. Married with Children
No i jeśli odbierać "Skins" jako komedia (wiem, że ma komediowe wątki, ale bez przesady) to na pewno też to dodałabym do listy. Z następnych brytyjskich, to na pewno "Misfits", które jest o wiele zabawniejsze od "Skins", ale na pewno nie gorsze. Po prostu inne.
Za niedługo chcę się zabrać za The Office (obie wersje), więc jeśli mi się spodoba, to pewnie też się tutaj znajdzie.
A ja angielską wersję pokochałam. A amerykańskiej jeszcze nie widziałam, ma za dużo sezonów i nie mam się kiedy za to zabrać :)
może to kwestia od której się zacznie, ja obejrzałam amerykańską i już drugi raz z tego samego tylko w innej obsadzie jakoś nie chce mi się oglądać, poddałam się po dwóch odcinkach
1. Friends
2. Big bang theory
3. How I Met Your Mother
4. Married with Children
5. Nie wiem może Weeds?
Dziwi mnie wysoka ocena blue mountain state bo oglądałem serial i jak dla mnie jest on na poziomie niższym niż przeciętny no, ale każdy ma swoje upodobania :>
@ejdam17 Entourage nikt nie wymienił bo to raczej serial obyczajowy z elementami komedii niż typowy serial komediowy, a Modern Family ma specyficzny humor, który nie każdemu może się podobać.
1. Różowe lata 70-te / That '70s Show
2. Dwóch i pół / Two and a Half Men
3. Jak poznałem waszą matkę / How I Met Your Mother
4. Teoria Wielkiego Podrywu / The Big Bang Theory
5. Friends / Przyjaciele
6. On, ona i dzieciaki / My Wife and Kids
7. Świat według Bundych / Married.with.Children
8. The Drew Carey Show
9. Scrubs / Hoży doktorzy
a z polskich oczywiście
Świat według Kiepskich :)