zawsze mnie nudzi tak, że prawie wymiotuje. Podchodziłem już 3 razy- właśnie ze względu
na wysoką średnią i częste wychwalanie tego serialu.
Nie mam nic do tematu wojny- nie pamiętam wielu tytułów- ale np. Wróg u bram' mi się
podobał.
Ale tego serialu nie daje rady oglądać, odpycha mnie.
Mi z kolei bardzo się podobał ten serial (9/10) i z nadziejami na powtórkę podszedłem do Pacyfiku (2010), jednak zupełnie się zawiodłem, liczyłem na niezłą kontynuację, a się tylko wynudziłem i po pierwszych odcinkach odpuściłem i pożegnałem, z podobnymi odczuciami jak Twoje przy Kompanii Braci.
Patrzysz na mój komentarz przez perspektywę moich innych postów, tylko że tamte posty to był trolling a ten jest szczery.
Przeczytaj mój post wyżej to zrozumiesz żółty knucie.
Przecież napisałem, że "Kompanię Braci" skomentowałem na poważnie.
Twój poziom intelektualny i gust filmowy automatycznie skazuje tę wymianę zdań na bezsens. Dziękuję. Dobranoc.
Wakacje się kończą, gimbaza wściekła bo musi wracać do szkoły i wyżywa się na użytkownikach Filmwebu :)