PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=224780}

Królewna Śnieżka

Shirayuki Hime no Densetsu
7,2 1 102
oceny
7,2 10 1 1102
Królewna Śnieżka
powrót do forum serialu Królewna Śnieżka

Ulubiona bajka z dzieciństwa to oczywiste. Szukam jak w temacie. Pamiętam że była to dość
nostalgiczna melodia i oddam wszystko żeby usłyszeć to jeszcze raz, z góry dzięki za pomoc

unsigned

Właśnie jest problem żeby na necie znaleźć polski opening i ending. Zajmuję się tym anime od ok 5 lat a oglądałam je już jakieś 15 lat temu. Ogólnie te same tematy muzyczne które były u nas są też w tej wersji http://www.youtube.com/user/biancaneveleggenda?feature=watch. Ja mam całą Królewnę w ładnej wersji nagraną na vhs, niestety nie mam jak jej obecnie odtworzyć aby nawet nagrać muzykę za pomocą pc, tel etc. Mam też parę odc na pc ale w kiepskiej jakości. Jeśli chcesz zostaw mi swój email i jak znajdę odc w którym jest początek lub koniec to Ci wyślę.

unsigned

http://www.youtube.com/playlist?list=PLW16Ci4CDsWWR24F8gWu7TOGfZPuh6GHg

niunia

Biorę się za przeglądanie tych odcinków na które mnie nakierowałaś, jesteś wielka, dziękuje bardzo, mam nadzieję, że znajdę czego szukam.

unsigned

W tych odc co się pojawiły parę dni temu na youtube od firmy Rosmedia niestety nie ma tych opening-ów i ending-ów które były na Polonia 1. Co gorsza są pozmieniane imiona i mi np ciężko się to ogląda gdy znam na pamięć oryginalną wersję i mam ją nadal w możliwości obejrzenia. Wysłałam już wiadomość do Nich kto tak wszystko przetłumaczył, bo nawet na różnych stronach związanych z tym anime tłumaczenie jest takie jak w wersji z Polonia 1.

unsigned

Słuchajcie te odcinki sa teraz emitowane w czwartki o 19.30 na tv trwam. Jak cudownie ze mogę je jeszcze raz obejrzeć

unsigned

tez wiele bym dał, nie wiem czy mnie pamięć nie myli ale było to momentami podobne do tego http://www.youtube.com/watch?v=25ckwdcBEzk ale na 100% to nie jest to, ale chciałbym wiedzieć czy tylko ja widzę jakieś podobieństwo.