Serial jest świetny :) Czy mógłby mi ktoś polecić jakąś inną, równie ciekawą produkcję stacji CW i
napisać o niej kilka słów?
http://www.filmweb.pl/serial/Nie+z+tego+%C5%9Bwiata-2005-225833 tyle, że nie jest równie ciekawa, gdyż jest o Nieeeebo lepsza :)
Dzięki za odpowiedź, ale "Supernatural" już oglądałam. A przynajmniej te sezony, które wyszły :)
Produkcji tej stacji nie znam, ale polecam The White Queen, Vikings, Grand Hotel.
"Wikingów" też oglądałam, ale ciekawie brzmi "The White Queen", bardzo intrygująco, może zobaczę w wolnym czasie. Dzięki :)
Osobiście odradzam The White Queen, bo to w sumie serial pozbawiony fabuły, ot odhaczanie faktów historycznych, z tym, że nie sprawdza się w kategoriach historycznych, bo pojawiają się motywy nadprzyrodzone, co oznacza, że to serial o niczym...
No to jak chesz w tym okresie historycznym to również The Thudors, tylko pamietaj, że zarówno The Tudors jak i The White Queen są robione bardziej na poważnie mimo pewnych niezgodnosci z historią ;-). A jeszcze Krwawy tyran Henryk VIII tylko 4 odcinki ale uważam jedna z lepszych wersji o Henryku XVIII.
Z moich ulubionych takich najbardziej to ROME (najukochańszy mój serial), Deadwood (drugi najukochańszy (nigdy z lektorem tylko z napisami bo polowy nie tlumaczą), poza tym z takich luźniejszych zupełnie i tylko dla rozrywki The Vampire Diaries, The 100, The Musketeers, Teen Wolf, Merlin (lubię do niego wracać mimo że to taka baja, a może właśnie dlatego). Polecam też lużno sensacyjne The Mentalist (ostatni sezon spierniczyli ale wcześniejsze bardzo fajnie sie ogląda, Castle ale tylko pierwsze 3 sezony bo 4 to już masakra :P(choć pewnie jak polubisz pana Castle'a to obejżysz wszystko), Closer, Major Crimes (najpierw Closer potem Major Crimes bo są ze sobą powiązane :)). Z innych to jeszcze bardzo lubię Mr. Selfridge, hmmmmm tak myślę i chyba jak bym chciała wszystkie opisac to bym sie nie zmiesciła :P
Przepraszam za błędy.....pisałąm na szybko.....