PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=863234}

Od zera

From Scratch
7,5 5 293
oceny
7,5 10 1 5293
Od zera
powrót do forum serialu Od zera

Gra 44-letnia aktorka? Jest piękna, ale no widać, że to dojrzała kobieta, jakoś mnie to gryzie

Kolorowanka123

Z jednej strony studiuję się w każdym wieku.

KisssEw

Tak, ale ta postać ewidentnie jest na początku swojej ścieżki życiowej, nawet chyba wspomina że jej podróż do Włoch to ostatnia rzecz przed rozpoczęciem dorosłości

m_kabaj

Ano właśnie, jest na początku, waha się czy zostać prawnikiem, czy robić to co lubi...

Kolorowanka123

Dziwne, że to kobiety piszą takie komentarze.. Aktorka wygląda rewelacyjnie i absolutnie nie na swoje 44 lata.

Katamorgana_1990

Przecież napisałam, że jest piękna :) Ale niekoniecznie wygląda na młodą studentkę, która szuka swojej życiowej drogi.

Kolorowanka123

A to ciekawe bo ja cały czas się zastanawiałam, czemu jej chociaż nie postarzą i jak zobaczyłam w jakim jest wieku, byłam w niemałym szoku. Tylko pozazdrościć takiej urody

ocenił(a) serial na 7
Katamorgana_1990

Boższe co za pruderia

justipusti

Pruderia??

Katamorgana_1990

Oglądam to z mężem. Cały czas mi powtarza, że źle mu się ogląda studentkę 40+, która gra 20+

ocenił(a) serial na 8
Kolorowanka123

A co to za problem, że ma 44 lata? Wygląda bardzo młodo. W życiu bym nie powiedziała, że tyle ma. Maksymalnie 30.

Kolorowanka123

twoje życie juz nigdy nie będzie takie same....ale masz problem

Montaro111

Tak, do dzisiaj drżę na samą myśl i nie mogę zasnąć :(

Kolorowanka123

Mi się akurat też to rzuciło w oczy jako pierwsze. I bez przesady że wygląda wg ludzi tutaj mega młodo bo ja dałam jej koło 40 i się nie pomyliłam. A gra młoda zagubioną dziewczynę... Chyba ma jakieś dojścia bo nie wierzę że nie ma młodych utalentowanych aktorek pasujących wiekiem na młodą studentkę

ocenił(a) serial na 5
Kolorowanka123

Masz dużo racji :-)

ocenił(a) serial na 3
Kolorowanka123