Która dla was lepsza telcia bo dla mnie Otchłąń Namiętności kto sie ze mną zgada a kto nie?
Ja sie z Tobą zgadzam w 100%, a co najważniejsze to dopiero początek tej telki więc jeszcze bardziej się rozkreci:)
otchlan-,vega i soto to fatalny duet ,miesniak ,,ktory zyl sterydami:))) i dziewczyna wiecznie przewracajaca oczyma:)),zepeda tez ma miesnie ,ale nie wyglada ,zeby to byl sens jego zycia ,a soto wydawala sie takim prostakiem w tej telce co tylko pakuje:)))
otchlan chyba lepsza...ale jak skończyla się ukryta miłość to dużo osób krzyczało ,że to będzie badziewie itp itd. w originalnej wersjii widać wielką chemię pomiędzy damianem i elisą :)
wiedziałam ze wszyscy się ze mą zgodzą :)) że otchłan namiętnosci o wiele lepsza od głupiej ukrytej miłości gdzie grał ten rodrigo ja go wogule nie lubiałam
Otchłań namiętności wydaje się lepsza choćby dlatego, że początkowe odcinki bardzo zachęcają do oglądania czego w Ukrytej miłości nie odczuwałam. Trzeba przyznać, że w Ukrytej miłości akcja fajna byla i interesująca dopiero od zaginięcia Matea, wcześniej coś się niby działo ale nie oglądało się tak przyjemnie. Nie wiem czy też tak macie ale ja na Otchłań miłości czekam każdego dnia i tak troche czuje się jakby to wszystko działo się gdzieś obok i myślę, że aktorzy staną się mi bliscy tak jak w Kiedy się zakocham. Podoba mi się dobranie głównych bohaterów, widać między nimi chemie :)) a to jest najważniejsze w telkach :) Ostatnia ta akcja na koniach kiedy Damian chce jechac z Elisą mmmm.... Myślę, że ta cała miłość będzie tak powoli się ujawniała i to bedzię fajne :P ale to takie moje gdybanie he
wiele rzeczy mi się nie podobało w UKRYTEJ MIŁOSCI a szczególnie główni bohaterowie święta Luciana i przygłupi Rodrigo a w tej telce jest spoko , Zepeda -Boyer dobrani dobrze
Na razie bardziej podoba mi się Otchłań namiętności, mimo to i tak widziałam lepsze telki. Ukryta miłość to była porażka.
P.S Temat z deka głupi i niepotrzebny.
skoro glupi i niepotrzebny to w nim nie udzielaj odp ,albo zlgos naduzycie ,,,zauwazylam ,czesto wtracasz jakies personalne uwagi ,zamiast wypowiadac sie na temat,mnie sie nie podoba boyer ,ale nie krytykuję innuch tutaj a tzw fiorella ,ktora tez ogladalam byla jedna z glupszych telek ,a sama angie cepeda grala masakrycznie ,a odp w danym watku tylko podbijasz jego pozycję dla twojej informacji
Drażnią mnie już te porównania UM czy ON, ciągle każdy tylko o tym gada. Wiele osób w innych tematach już wypowiadało się o tym, zresztą UM się skończyła i bez sensu ciągle o tym filmie pisać. Ja wtrącam personalne uwagi? Podaj przykład. A o Fiorelii to raczej nie w tym wątku :). I ja też nikogo jak na razie nie krytykuję, chociaż po ortografii założyciela tego tematu mam wielką ochotę.