Ale trochę ciężko je znaleźć. Mały poradnik dla zainteresowanych.
1. Ściągnij napi projekt.
2. W katalogu wpisz Electric dreams.
3. Ze znalezionych wyników wybierz drugi z góry (188 mb, 50 klatek). Wbrew nazwie są to napisy do odc 3, a nie 2. Pasują do wersji mtb.
Wielkie Dzięki za info, daj znać jakbyś wychaczył dalsze napsiy, używam iprojekta już dłgo a nawet nie wiediałem że jest taka opcja :D
Jak projekt nie znajduje napisów to sam sugeruje przejrzenie katalogu. Czasem pomaga. Daj znać co sądzisz o 3 odc.
Według mne najlepszy ze wszystkich trzech odcinków, po tym trzecim serial mnie wciągnął, a po pierwszym średnio byłem zadowolony, może się nie wciągnąłem,każdy kolejny lepszy od poprzedniego. Według mnie pierwszy odcinek był zbyt chaotyczny. Jeżeli do końca sezonu każdy odcinek będziee lepszy niż poprzedni to będzie super. Spodobała mi się też końwencja że każdy odcinek przedstawia inną historię, (jako fan Black Mirror) czego się nie spodziewałem po tym serialu. Myślałem że to będzie serial jak każdy inny. Nie czytałem żadnych recenzji czy opini, ani opisu fabuły. Na serial wpadłem przez przypadek jak zobaczyłem że jest tak bogata obsada a i nie ma zbyt dużo odcinków to powiedziałem sobie czemu nie.
Dla mnie 1 i 3 są równie dobre. 1 świetny, bo zmienia się perspektywa i na koniec w sumie ciężko powiedzieć, która strona była dobra, a która zła. 3 świetny, bo najlepiej udramatyzowany. Los bohatera (Spall genialny!) potrafi poruszyć. Aczkolwiek już parę filmów o idealnych miejscach, które z czasem idealne być przestają już było.
Owszem było wiele pozycji o "wspaniałym miejscu" itp ale tak jak wcześniej powiedziałeś spall zagrał genialnie. Teraz już nie ma nowych pomysł, zostało nam tylko powielanie schematów. Wszystko jest teraz zależnew jaki sposób zostaną zaserwowoane widzowi te schematyczne pomysły. Mnie 3 odcinek bardzo wciągnął. Może w wolnej chwili powtórze sobie jeszcze raz pierwszy odcinek bo trochę obejrzałem go po łebkach, zobaczę jescze. Teraz czekać na czawrty :D
Niestety wiem, a ja cholera już usunąłem i nikomu wysłać nie mogę :( Jak znajdę nowe źródło to dam znać.
Do MTB też pasują.
4 odc znaczeniowo kojarzył mi się z 1 (granice człowieczeństwa), ale formalnie jest inny. O ile 1 to taki Blade runner, o tyle 4 bardziej skojarzył mi się z Lynchem. Jest dziwniejszy, bardziej groteskowy. Przez grę i postać Buscemiego trochę bracia Coen. Skojarzenia z Pink Floyd mi nie pasują. No i mogło być więcej wyjaśnień. Np. to metalowe podłoże. To cała ta kraina jest sztuczna? A jeśli tak, to kto tą sztuczność stworzył i po co? Za to klimat, dramaturgia i zwroty akcji super! Wahałem się między 8, a 9, ostatecznie dziewiątka.
Zabieram się za piąty :)
A mnie ten czwarty jakoś nie podszedł 5 i 6 bardziej mi się podobały, O ile Buscemi był dobry tak końcowa relacja jego i tej Jill była dziwna, cay świat, Pani Śwnika i sztuczna na wielki plus oczywiście
Mi podeszło właśnie z powodu dziwności :)
5 genialny! Do połowy nie wiadomo, który ze światów jest prawdziwy. A wyjaśnienie pod koniec mażdży! Genialna dramaturgia, klimat i finał. Od dawna wiedziałem, że TH to świetny aktor. Tutaj dorównał Spallowi! Trochę się wahałem, czy 3 odc lepszy od 5. Minimalnie wygrywa 5, jest bardziej niejednoznaczny.
5 -> 3 -> 1 = 4 -> 2. Taki rachunek :) Czekam na literki do 6.
Zgadzam się z Tobą, tak samo mam najlepszy 5 potem 3 i 1 , a napisy do 6 już są , chyba też do wersji MTB. W 5 odcinku od początku myślałem że jest całowicie odwrotnie, dramat był niesamowity, 6 też jest ciekawy , ale całość tych 6 odcinków nie mogę dać więcej niż 8/10, kolejne będa po nowym roku :P
6 ex equo z 3 i 1 na brązowy medal. Połączenie mocnego s-f o przetrwaniu ludzkości z małżeńskim dramatem wypadło genialnie. Jak moja druga połówka (ta z awatara:)) zrobi się zbyt miła, to też się zrobię podejrzany he he. Były już takie motywy, ale to nie jest minus. Spodziewałem się innego finału.
SPOJLER
.
.
.
.
Że oni oboje są rexorianami i na tej sali sądowej w rzeczywistości broni nie człowieczeństwa, ale własnego gatunku przed ludźmi. Ale romantyczna końcówka też mi się spodobała :)
KONIEC SPOJLERA.
Szkoda, że tak mało znane. Szkoda, że takie krótkie. Wspaniały serial. Za całokształt 10.
Właśnie skończyłem pierwszą część 1 sezonu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie spodziewałem się, że zobaczę na ekranie tyle znajomych twarzy. Obsada i gra aktorska zdecydowanie należy do plusów tej produkcji. Przyrównywanie tego serialu do Black Mirror jak dla mnie jest błędem. Uważam, że to dwa różne seriale. Wiadomo obie produkcję to antologie, które opowiadają różne historie na temat człowieczeństwa oraz wpływu technologii lub sztucznej inteligencji na życie. Black Mirror pokazuje szalone wizje, przypuszczenia, które siedzą w głowie Charliego Brookera. Electric Dreams natomiast to klasyczne science fiction, które nie stara się zaskoczyć widza, bardziej skupia się na psychologii. Jakbym miał zrobić listę odcinków Electric Dreams w kolejności od najlepszego do najsłabszego (nie oznacza to, że jest on bardzo zły) to wyglądałaby tak:
1. Real Life.
2. The Commuter.
3. Human Is.
4. Impossible Planet.
5. Crazy Diamond.
6. The Hood Maker.
Jestem ciekaw tych odcinków, które pojawią się po Nowym Roku. Pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać.
Skończyłeś 1 sezon, a nie jego pierwszą część. Tak wynika z napisów na koniec ost odc. Wykrzyknik pod 'nie spodziewałem się'. Tyle wspaniałych nazwisk... i tak słaba reklama. Szkoda wielka.
W moim topie 'Cummuter' wygrywa, ale wszystkie odc robią wrażenie!
Czekam na 2 sezon.