chyba nie ma zbytnio takich seriali no może z Archiwum X ale to też nie jest to do końca
Napewno Smallville, które moim zdaniem jest całkowicie odgapione od Roswell. Zwłaszcza muzyka. W pierwszych dwóch odcinkach leci piosenka "lifehouse- everything" i w podajże w piątym odcinku leci ta sama "third eyed blind- never let you go" czyli piosenka z meczu Kalye'a. Nawet aktorzy są podobni serialowa Lana jest podobna do Liz, a Clark do Max'a.Pomimo wszystko wolę zdecydowanie Roswell ;)
Co do muzyki to pewnie się zgadza, chociaż nie zwróciłam uwagi, co do podobieństwa postaci - naciągana teoria. Nie wiem jak niby prolog Supermana miał niby być zgapiony z Roswell.
o kosmitach raczej nie ale gatunek fantasty Miecz prawdy na youtube se obejżyj i napisz czy fajne po paru odcinkach cię wciągnie i acha jeszcze jedno jak wpiszesz w youtube miecz prawdy to wpisz sezon 1 bo są dwa i się mieszają
Zależy o jakie podobieństwo chodzi.
"Smalville" jest o kosmicie, ukrywającym swoją tożsamość i żyjącym, jak względnie normalny nastolatek/mężczyzna wkraczający w dojrzałość. Idąc za ciosem, "Nowe przygody Supermana", chyba nie muszę mówić o czym.
"4400" i "Heroes", ściągnięte z "X-man" są o ludziach z nadprzyrodzonymi zdolnościami, w 4400 takie postacie, podobnie, jak w "Rosewell" zostają przysłane w jakimś celu....
Tajemniczy, trzymający w napięciu klimat (1 seria "Roswell") i tematyka młodzieżowa mogą przypominać "Pretty litle liares",
Brak realizmu, elementy fantastyczne i lekki humor (2 i3 seria) może przypominać "Supernatural"
Właśnie niedawno skończyłem oglądać po raz pierwszy "Roswell" i spodobał mi się ten serial, jak dla mnie podobny klimat ma serial Cudowne lata (The Wonder Years) i szukam teraz podobny serial do właśnie "Roswell" i "Cudowne lata".
Do "Cudownych lat" podobny jest Dzień za dniem / Life goes on (1989-1993) -naprawdę fajny serial, mogliby powtórzyć....
uwielbiam roswell i cudowne lata. byc moze masz podobny gust do mojego. dlatego mogę Ci polecic kilka seriali, ktore maja 'klimat, a mianowicie - szkoła przetrwania (Higher Ground), felicity, klinika pod kangurem (Out There), pasadena, everwood. może nie ogladałes ktoregos z nich, mam nadzieje ze cos przypadnie do gustu.
Podobne lub tej samej maści seriale, które przykuły moją uwagę:
O kosmitach: 4400, Smallville, V - Goście, Falling Skies, Z Archiwum X.
Inne sci-fi: Heroes (zwłaszcza pierwsze sezony, miazga), The Event, Carnivàle, Fringe, Kyle XY.