naprawde godny polecenia serjal
powiem tyle poza kilkoma filmami po roku 2000 polskie filmy to samo dno
Naprawdę, trudno takie filmy uznać za samo dno:
Dzień świra, Pianista, Wszyscy jesteśmy Chrystusami, Katyń, Wesele, Dom zły, Pieniądze to nie wszystko, Rewers, W ciemności, Komornik, Jasminum, Plac Zbawiciela, 33 sceny z życia, Pogoda na jutro, Róża, Pręgi, Czarny czwartek, Różyczka, Ciało, Jutro idziemy do kina, Edi, Wszystko będzie dobrze, Rezerwat, Mój Nikifor, Generał Nil, Wymyk, Sztuczki, Pora umierać, Chrzest, Tatarak, Biała sukienka, 80 milionów, Pornografia, Enen, Południe-północ, Trzy minuty. 21:37, Obława, Dla ciebie i ognia, Młyn i krzyż, Magiczne drzewo, Hania, Rysa, Persona non grata, Symetria, Nadzieja...
Święte słowa. Z pewnością można coś do tej listy dodać jeszcze, nie zmienia to jednak faktu, że serial S.O.S. jest bardzo dobry i chętnie bym go zobaczył ponownie.
Niestety w telewizji nikt się nie kwapi, pokazując w nieskończoność "Pułkownika Kwiatkowskiego" i "C.K. Dezerterów".