Hej wszystkim, znacie może jakieś podobne seriale do The Lying Game? Oglądam już Revenge i Pretty Little Liars, wydaje mi się że seriale są bardzo podobne, w sumie i jeden i drugi oglądałem jeszcze przed The Lying Game xd
Fajnie by było jeśli serial miałby z 2-3 sezony i był jeszcze kontynuowany.
polecam ci również 90210, Pamiętniki Wampirów, Hart Of Dixie, Nikita oraz kultowe Gotowe na Wszystko .
tak się zastanawiałem nad 90210 ale trochę się boję że może być dużo powiązań z poprzednim serialem, tzn. dużo bohaterów z tamtego właśnie itp. xd
nie oglądałam Beverly hills 90210, bo jakoś mnie nie ciagnie do tej starszej wersji, za to nie ma żadnych starych bohaterów może gościnnie w 2-3 odcinkach pojawią się .
Co do 90210 to polecam bardzo bo jest ciekawy szczególnie ostatni i przed ostatni sezon, ja jestem na bieżąco i bardzo lubię ten serial.
polecam 90210 jednak nie podzielam zdania autora wyzszego posta- serial jest wspanialy ale tylko do przedostatniego sezonu wlacznie, dalej powtarzaja watki i wychodzi opera mydlana jakas, ale wczesniejesze sezony sa cudowne!
już prawie kończę 90210, zostało mi chyba 11 odcinków i 4 sezon nie jest taki zły, wątek Annie/Liam nawet ciekawy, Ivy też coś wprowadza chociaż może rzadko się pojawia ale nie jest źle ;d
ok nie sa zle ale wg mnie niestety juz nie ta sama akcja pozatym powtarzaja motywy (wredna bitch, ktos robi hollywoodzka kariere itp itd) i te wszystkie melodramatyczne zwiazki ze kazdy z kazdym .... no cuz, jednak ze wzgledu na sentyment dalej ogladam : D
w większości seriali są te popularne związki " każdy z każdym" więc ja się tutaj zbytnio nie zdziwiłam tym no ale to troszkę takie przygnębiające .. ;d