serial dobry ale nic poza tym, duża w tym zasługa Claudi Black która wyróżnia się i dodaje uroku serialowi. Zapewne to kwestia gustu ale Gwiezdne Wrota były lepsze jak nie najlepsze w tej tematyce, Firefly także był trochę lepszy. Jeśli znacie inne filmy tematyki galaktycznej to proszę o propozycje. pozdrawiam
polecam "Ziemia 2" Firefly mi sie nawet podobalo, wlasnie chce sobie skompletowac Ucieczka w kosmos ale zastanawiam sie czy warto? bo troche tego jest )))
mimo wszystko polecam Ci ale pamiętaj że pierwsze odcinki są beznadziejne i trzeba przebrnąć przez nie :) polecam także; haven, Grimm, supernatural, wrogie niebo, pod kopułą, gwiezdne wrota. Pozdrawiam
mogę po części się zgodzić co do star gate ale ucieczka w kosmos nie jest zła kilka denerwujących rzeczy jest w SG według mnie
1. Goa'uld tworzy swe imperium tysiące lat a tu w jednym odcinku 4 hipków je niszczy
2. Wszyscy porozumiewają się po angielsku
w Farscape komunikacja została wyjaśniona w pierwszym odcinku czego zabrakło w SG ale mała rzecz a tak szczególna
ja polecam
Ziemia 2 (1994-1995) http://www.filmweb.pl/serial/Ziemia+2-1994-97314
Sliders (1995-2000) http://www.filmweb.pl/serial/Sliders+-+Pi%C4%85ty+wymiar-1995-97949
Farscape (1999-2003) http://www.filmweb.pl/serial/Ucieczka+w+kosmos-1999-94639Jeremiah (2002-2004) http://www.filmweb.pl/serial/Jeremiah-2002-98660
Andromeda (2000-2005) http://www.filmweb.pl/serial/Andromeda-2000-105935
Jericho (2006-2008) http://www.filmweb.pl/serial/Jerycho-2006-338040
Terminator: The Sarah Connor Chronicles (2008-2009) http://www.filmweb.pl/serial/Terminator%3A+Kroniki+Sary+Connor-2008-369170
i wiele innych :)
Zgadzam się, ale tylko po części, bo ogromnie dużo elementów, zwłaszcza fabuły, zostało wręcz zerżnięte z SG, choć przedstawione w nieco innej formie (może z wyjątkiem odcinku, w którym Crichton bawił się kreskówkami w swojej głowie, bo nie pamiętam podobnego elementu w SG), ale trudno mi teraz przytoczyć konkretne przykłady, bo obejrzałem serial za jednym zamachem i mam za dużo wszystkiego w głowie. Generalnie, bardzo polecam, choć szkoda, że taki krótki.