Hej! Chciałam Was zapytać o seriale anime, które są tak fajne jak Wojowniczki albo Sailor Moon. Które polecacie zobaczyć? Pozdrawiam :)
Dziękuję :). Pamiętam, że jak byłam mała to oglądałam polecane przez Ciebie anime a rodzeństwem. Ale nic już nie pamiętam i z chęcią zobaczę :). Pozdrawiam :).
Dziękuję :). Na pewno skorzystam :). Teraz kończę Ouran High School Host Club. Oglądałaś może??? Jeśli nie, to polecam. Jest wiele bardzo śmiesznych momentów :)
Oglądałam, ale nie zachwyciło mnie. Z komedii mogę polecić Lovely Complex, Special A, Itazura na Kiss, Kaichou wa Maid-sama i School Rumble. Wszystkie przezabawne, a Itazura na Kiss to baaardzo romantyczna komedia, można się też wzruszyć. Z resztą każdy z w/w tytułów to komedia romantyczna, no może oprócz SR, to typowa komedia:)
Aha. Dzięki za info :). No jak dla mnie Ouran było całkiem zabawne i poprawiało mi nastrój, kiedy miałam zły dzień. Na pewno skorzystam z Twoich propozycji :).
Fajnie:) skoro podobał Ci się Ouran to pozostałe anime na pewno też Ci przypadną do gustu:) jakbyś chciała jeszcze coś obejrzeć z innego gatunku to mogę zaproponować
A bardzo chętnie :). Właśnie obejrzałam ostatni odcinek Ouran. Aż łezka mi się w oku zakręciła!!! Brakowało mi tylko pocałunku Tamakiego i Haruhi :). Jestem zachwycona tym anime!!!
Ps. Poproszę jeszcze o jakieś propozycje :). 3maj się cieplutko :)
Mnie tak nie zachwyciło. Zobacz te, które już poleciłam, Najpierw Fushigi Yuugi:D ciekawa jestem jak Ci się spodoba. Mnie to anime przebiło serce na wylot. No kocham je! Tylko nie czytaj opisu na filmwebie, bo jest w nim spoiler. Co to tytułów innych anime, to lepiej by mi było coś Ci zaproponować, jakbyś napisała co lubisz, lub co bys chciała zobaczyć. Obejrzałam już trochę, więc dużo mogę polecić, ale każde jest inne:D
Aha. No mi szczególnie od gustu przypadło Fairy Tail. Po prostu pokochałam je od pierwszego odcinka. Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg anime i czytam publikowane, co jakiś czas rozdziały mangi, żeby wiedzieć co będzie dalej. Powiem tak: bardzo lubię się pośmiać, czasami popłakać, a każde anime wprawia mnie w świetny nastrój :).
Ps. Zapraszam do znajomych żebyśmy mogły porozmawiać na privie, bo tutaj odbiegłyśmy od tematu :)
Dziękuję za zaproszenie:) co do Fairy Tail to jest na mojej liście oczekujących. Niedługo powinnam się za nie zabrać:D teraz kończę ostatni sezon wojowniczek. Znacznie bardziej podoba mi się niż pierwszy. Jak skończę oglądać, to napiszę Ci tytuły anime. Wracając do Fairy Tail, to wiesz, że JPF wyda mangę? Niby w marcu ma być już pierwszy tom.
O nie wiedziałam!!! To fantastycznie!!! Ja też wolę drugi sezon Wojowniczek :P. Więcej się dzieję :).
Ps. Nie ma za co :).
Jeżeli cierpisz na głód "Sailor Moon", proponuję "Wedding Peach" - coś jak szósty sezon SM. Inne: "Tokyo Mew Mew" (nie wierz hejterom, warto zobaczyć), "Mermaid Melody", "Cardcaptor Sakura", "Princess Tutu", "Nurse Angel Ririka SOS", "Magical Girl Lyrical Nanoha", "Mai Hime" i "Mai Otome". "Madoka" jest super, ale to z innej bajki, raczej coś jak "Higurashi" czy "Jigoku Shoujo" - zaczyna się jak kolejna kolorowa bajeczka o magicznych dziewczynkach, a potem zaczyna się horror i dramat.
O rety!!! Dziękuję bardzo!!! Tyle tytułów, a tak mało czasu.... Ale na pewno do końca przyszłego roku obejrzę wszystko, co do tej pory mi zaproponowaliście :D. Dziękuję raz jeszcze ;). Pozdrawiam cieplutko :D.
Ja również Cię pozdrawiam :) ambitniejsze pozycje to: "Madoka", "Nanoha", "Cardcaptor Sakura", "Princess Tutu", "Magic Knight Rayearth", "Fushigi Yuugi", natomiast z pozostałych większość bardziej lub mniej przypomina "Sailor Moon", zwłaszcza "Wedding Peach". Polecam tuż po zakończeniu przygody z Sailor Moon, bo wtedy człowiek ma największy apetyt na "to samo w innym wydaniu".
A dziękuję :D. Ile tytułów!!! Właśnie dzięki SM powróciłam do anime, a Czarodziejkę oglądałam w zeszłe wakacje :D. Wreszcie wiedziałam czemu pojawiły się Gwiezdne Czarodziejki i miała miejsce cała reszta :D. W "Wojowniczkach z Krainy Marzeń" to się wprost zakochałam :D. Na pewno pójdę za Twoją rada i zobaczę wszystko, ale po kolei :D. Teraz naszło mnie na SAO, dlatego zaczynam przygodę z tym anime ;). 3maj się ciepło ;).