To moje ulubione anime :)
Myślę, że może Ci się spodobać też Toradora, Skip Beat (bardzo otwarte zakończenie), Ouran Hight School, Maria Holic, Special A, Nodame Contabile.
Dzięki za propozycje :). Skip Beat widziałam i faktycznie niezła komedia. Na Toradorę podobnie jak Lovely Complex chyba jestem troche za stara bo jakoś mnie nie bawią. A w Ouran i Maria Holic drażni mnie przesłodzona kreska. Nodame wydaje się rafiac w mój gust.