PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=611264}
8,6 33 170
ocen
8,6 10 1 33170
The Elder Scrolls V: Skyrim
powrót do forum gry The Elder Scrolls V: Skyrim

gram w ta gre od niedawna, zrobilem kilka misji, mam poziom 9. czy ktos zna jakies dobre poradniki albo czy moze wytlumaczyc jak krok po kroku trzeba robic zeby zdobyc nowe umiejetnosci w magii - bo mam tylko plomienie, jakas moc co oglusza na chwile przeciwnika i leczenie. a widzialem ze mozna przywolywac jakies stwory, kontrolowac umysly itd. czy to trzeba znajdowac jakis magow ktorzy nas naucza zaklec? czy trzeba to jakos kupic lub znalezc? jakies sa sciezki rozwoju umiejetnosci ale nie wiem o co w tym chodzi. czytalem kilka stron na temat magii w tej grze, sa bardzo obszerne, ale nie znalazlem nigdzie jak krok po kroku sie dotego zabrac - i od razu mowie nie gralem nigdy w taka gre gdzie sie wbija levele postaci i manipuluje sie jego zdolnoscimi - wiec jestem zielony. prosze o pomoc, bo gra wydaje sie bardzo ciekawa, a nie chce jej przechodzic siekajac tylko toporem ;)

ocenił(a) grę na 8
kebi17

Konkretnych zaklęć można się nauczyć z książek czarów. Można je kupić u handlarzy bądź znaleźć. Są one dość kosztowne, więc na początek będą musiały starczyć ci te zaklęcia które masz i które znajdziesz w trakcie gry. Jeśli chcesz iść w magię to udaj się do Akademii w Zimowej Twierdzy. Tam będziesz mógł się podszkolić w konkretnych umiejętnościach i zakupić księgi. A umiejętności w Skyrim rozwijasz po prostu korzystając z nich, choć można także za opłatą korzystać z usług nauczycieli, ale tylko 5 razy. Potem będziesz musiał zdobyć nowy poziom, by móc się szkolić ponownie.

ocenił(a) grę na 8
sebogothic

Akademii w Zimowej Twierdzy - jak to bedzie oznaczone na mapie? bo mam wersje angielska...?

ocenił(a) grę na 8
kebi17

mam pytania: