PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=799574}
7,1 11
ocen
7,1 10 1 11
Witchfire
powrót do forum gry Witchfire

Bariera wejścia jest ciężka :) na początku można się załamać, ciągle ginęłam, nie widziałam postępu w levelupowaniu itd. Natomiast jeśli da się trochę czasu na wyuczenie technik w jaki sposób przeciwnicy atakują, jak działają bronie przede wszystkim, artefakty i inne gadgety to po prostu gra staję się niesamowicie uzależniająca i wciągająca. Dla mnie perełka :)

Selena_1984

Potwierdzam. To jest najlepszy FPS ze wszystkich, w które grałem w swoim życiu, a gram w gry od 36 lat. Gameplay, gunplay, grafika, dźwięk i regrywalność są na najwyższym poziomie. Mam już przegrane 280 godzin i poziom 304 więc nie są to raczej gołosłowne stwierdzenia. Poza tym gra jest trudna w porównaniu to wielu samograjów jakimi nas raczą deweloperzy od wielu lat., a ja lubię takie gry, które wchodzą mi na ambicję (czasami aż za bardzo wchodzą bo kilkunastu godzinach pogniewałem się na grę i odinstalowałem, lecz po paru dniach mi przeszło). Jedyne czego gra potrzebuje to większej ilości map i jeszcze lepszej optymalizacji (choć tą ostatnio mocno poprawili) Bez kitu, ale mam ochotę ulepszyć swój PC tylko dla tej gry, mimo iż 2 lata temu kupiłem nówkę.
 Jeszcze dodam, że tą grę tworzy zespół ledwie kilkunastoosobowy. SIC!!! Mam nadzieję, że znajdą odpowiednią ilość kasy na ewentualne jego zwiększenie i marketing, by ten tytuł odbił się szerokim echem w światowym giereczkowie. Nie mogę się doczekać pełnej wersji.
Brawo Astronauci!!!
Brawo Astronauci!!!

mikamves