Weekend. 48 godzin z życia pięciorga przyjaciół z walijskiego Cardiff, którzy rekompensują sobie ciężki tydzień pracy zabawą w klubach.

"Human Traffic" to pełnometrażowy debiut młodego walijskiego reżysera Justina Kerrigana. Film opowiada o pięciorgu przyjaciół z miasteczka Cardiff, których życie, w dużym uproszczeniu, sprowadza się do dwóch rzeczy: pracy (której większość z nich nie ... czytaj dalej

zdaniem społeczności pomocna w: 63%
pokaż:
 oceń grę aktorską:
John Simm John Simmjako:Jip
John Simm jako Jip
Lorraine Pilkington Lorraine Pilkingtonjako:Lulu
Shaun Parkes Shaun Parkesjako:Koop
Shaun Parkes jako Koop
Nicola Reynolds Nicola Reynoldsjako:Nina
Nicola Reynolds jako Nina
Danny Dyer Danny Dyerjako:Moff
Danny Dyer jako Moff
Carl Cox Carl Coxjako:Pablo Hassan
Carl Cox jako Pablo Hassan
Howard Marks Howard Marksjako:Howard Marks
Richard Coyle Richard Coylejako:Andy
zobacz pełną obsadę

ocena aktorów w filmie

Shaun Parkes jako Koop
Shaun Parkes jako Koop
9,5 2 głosy
John Simm jako Jip
John Simm jako Jip
9,3 3 głosy
Nicola Reynolds jako Nina
Nicola Reynolds jako Nina
9,0 2 głosy
Danny Dyer jako Moff
Danny Dyer jako Moff
8,8 5 głosów
Andrew Lincoln
rola: Felix
8,0 2 głosy
8,0 1 głos

Pełnometrażowy debiut reżysera Justina Kerrigana opowiada o czterdziestu ośmiu weekendowych godzinach z życia piątki przyjaciół z walijskiego Cardiff. Narrator filmu i jego główny bohater, Jip (John Simm) pracuje w sklepie z odzieżą i notorycznie zadręcza się perspektywą impotencji. Lulu (Lorraine Pilkington) na każdym kroku podkreśla swoją niezależność; choć zmienia facetów jak rękawiczki, najlepiej czuje się bez stałego partnera. Koop (Shaun Parkes) pracuje w sklepie płytowym, marzy o karierze dj-a i gdyby nie to, że wciąż oskarża swoją dziewczynę Ninę (Nicola Reynolds) o niewierność, tworzy z nią całkiem udany związek. Jest jeszcze Moff (Danny Dyer) - ich imprezowy kompan, wyraźnie nieprzystosowany do życia. Młodzi przyjaciele żyją tylko dla weekendu. Ciężko pracują przez cały tydzień, lecz gdy przychodzi wymarzony piątek, odsuwają na bok wszystkie swoje problemy i oddają się szalonej zabawie. Justin Kerrigan portretuje brytyjską młodzież, choć tak naprawdę ich weekendowe perypetie niewiele odbiegają od przygód innych dwudziesto- i więcej letnich Europejczyków. Rozmowy przy piwie w pubie, muzyka, beztroska na klubowym parkiecie, dalekie od moralizatorstwa ukazanie przywiązania młodych do używek. A wszystko to przeplatane mniejszymi lub większymi rozterkami, z jakimi borykają się młodzi ludzie na całym świecie.

pozostałe informacje

muzyka:
zdjęcia:
dystrybucja:
TANTRA
studio:
  • Fruit Salad Films
  • Irish Screen
inne tytuły:
(więcej...)
  • Gdy Jip rozmawia z szefem klubu Asylum, prosi go o możliwość skorzystania z telefonu. Chwilę później trzyma już telefon w rękach, jednak w kolejnym ujęciu widzimy z powrotem szefa klubu, a na pierwszym planie rzeczony telefon, który nadal znajduje się na stole i ma odłożoną słuchawkę.
  • W początkowej scenie filmu Koop sprzedaje chłopakowi płytę hiphopową. Kiedy widzimy kupującego hiphopowca po raz ostatni, igła od gramofonu na pierwszym planie znajduje się na powierzchni do odtwarzania płyty. Gdy jednak widzimy Koopa, igła jest już w innym miejscu, choć oba ujęcia przedstawiają ten sam moment.
  • Kiedy Jip jedzie samochodem z pracy do domu, jego prawa noga, którą powinien przytrzymywać pedał gazu, tupie w rytm muzyki, ale mimo tego samochód nie zwalnia.

forum (202)

zobacz wszystkie tematy na forum

Dowiedz się więcej o