Wielkimi krokami zbliża się Infinity War, które ma podsumować dotychczasowe filmy Marvela w ramach MCU. Jakbyście uporządkowali minione filmy w kolejności od najlepszego do najgorszego?
1. Civil War
2.Winter Soldier
3.Avengers
4.Strażnicy Galaktyki
5.Iron Man
6.Ragnarok
7.Homecoming
Więcej nie ma sensu wymieniać bo są na podobnym poziomie i bym losowo je wypisywał :D A te 7 to czołówka, szczególnie 4 pierwsze pozycje.
Black Panther jeszcze nie widziałem.
1.Czarna pantera 2. Thor ragnarok 3. Doktor Strange 4. Ant-Man 5. Kapitan Wojna bohaterów 6. Avengers Czas Ultrona 7. Iron man 8.Strażnicy 1 9. Hulk 10. Avengers
1. Iron Man - Sentyment
2. Strażnicy Galaktyki
3. Avengers
4. Thor Ragnarok
5. Iron Man 3
6. Winter Soldier
7. Strażnicy Galaktyki 2
8. Wojna Bohaterów
9. Iron Man 2
10. Black Panter
11. Doctor Strange
12. Avengers Age of Ultron
Reszta obojętnie nowy Spider man raczej mi się nie podobał zbytnio ale liczę że się rozkręci szczególnie po końcwóce filmu. Tak samo jak pierwsza część Hulka Thor'a I Kapitna Ant Mana typowe średniaki jak dla mnie oczywiście
10/10: Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów / Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz / Ant-Man
9/10: Strażnicy Galaktyki / Thor: Ragnarok / Strażnicy Galaktyki vol. 2 / Spider-Man: Homecoming / Avengers / Iron Man
8/10: Avengers: Czas Ultrona / Iron Man 3 / Iron Man 2 / Doktor Strange / Thor
7/10: Thor: Mroczny Świat
6/10: Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie
A tak bardziej rankingowo to:
1. Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów
2. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
3. Ant-Man
4. Thor: Ragnarok
5. Strażnicy Galaktyki
6. Spider-Man: Homecoming
7. Avengers
8. Strażnicy Galaktyki vol. 2
9. Iron Man
10. Doktor Strange
11. Thor
12. Avengers: Czas Ultrona
13. Iron Man 3
14. Iron Man 2
15. Thor: Mroczny Świat
16. Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie
Niesamowitego Hulka nie oglądałem bo po pierwszych 10 minutach zasnąłem z nudów, a na Czarną Panterę poczekam na DVD bo jeśli chodzi o kino to czekam na Infinity War.
:D
1. Avengers
2. Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów
3. Strażnicy Galaktyki
4. Strażnicy Galaktyki 2
5. Thor: Ragnarok
6. Czarna Pantera
7. Iron Man
8. Kapitan Ameryka: Pierwsze Starcie
9. Doktor Strange
10. Ant-Man
11. Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz
12. Spider-Man: Homecoming
13. Iron Man 3
14. Iron Man 2
15. Thor
16. Thor: Mroczny Świat
17. Avengers: Czas Ultrona
18. Niesamowity Hulk
Kurczę... ciężko ułożyć taką listę ;D każdy film za coś lubię i różnice (zwłaszcza w środku listy) są dosłownie symboliczne
1. Avengers
2. Iron Man
3. Captain America: Civil War
4. Doctor Strange
5. Incredible Hulk
6. Ant-Man
7. Iron Man 2
8. Avengers: Age of Ultron
9. Thor
10. Guardians of the Galaxy
11. Thor: the Dark World
12. Iron Man 3
13. Spider-Man: Homecoming
14. Captain America: First Avenger
15. Thor: Ragnarok
16. Black Panther
17. Captain America: Winter Soldier
18. Guardians of the Galaxy Vol.2
PS. No i oczywiście szykujmy miejsca w czołówkach naszych list na Infinity War! Mam nadzieję, że nie zawiedzie, bo zwiastuny mają power ;D
1. Avengers
2. Thor
3. Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie
4. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz
5. Thor: Mroczny świat
6. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów
7. Incredible Hulk
8. Spider-Man: Homecoming
9. Czarna Pantera
10.Ant-Man
11.Avengers: Czas Ultrona
12.Thor: Ragnarok
13.Iron Man 2
14.Strażnicy Galaktyki vol. 2
15.Iron Man 3
16.Strażnicy Galaktyki
17.Iron Man
18.Doctor Strange
ja z filmów Marvela mam narazie Avengers dwie części i dwie części strażników galaktyki
każdy zna twe negatywne nastawienie do filmów Marvela ,powtarzając je pogrążasz sie .
nie wymądrzaj sie . Ty spamujesz na tym forum atakując film którego nie widziałeś
nie wymądrzaj sie . Ty spamujesz na tym forum atakując film którego nie widziałeś
udowodnij to szefostwu tego portalu , w sensie że każdy twój post to jedna wielka prowokacja i spam . Nie jesteś wart dyskusji skoro wyzywasz mnie od smarkatowatego gówniarza
Dokładnie, to są filmy dla dojrzałych widzów, którzy rozumieją skomplikowaną fabułę, a nie bajeczki Marvela, gdzie się śmieją ze wszystkiego jak łysy do grzebienia...
Jak dla mnie na pierwszym miejscu Strażnicy Galaktyki 1 i 2, Iron Man 1 i 3. Na ostatnim Ant-Man.
Jak dla mnie:
!. Iron Man (4,4/6) - mam sentyment może dla tego zę był pierwszy
2. Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz (4,3/6)
3. Avengers (4,3/6)
4. Strażnicy Galaktyki (4,2/6)
5. Kapitan Ameryka Wojna bohaterów (4,15/6)
6. Avengers Czas Ultrona (4,15/6)
7. Strażnicy Galaktyki vol. 2 (4,15/6)
8. Doktor Strange (4,1/6)
9. Ant-Man (4-/6)
10. THOR Mroczny świat (3,9/6)
11. Captain America
12. IRON MAN 3 (3,8/6)
13. THOR (3,8/6)
14. Incredible HULK (3,75/6)
15. Iron Man 2 (3,7/6)
Nie widziałem reszty.
Dodałbym jeszcze Daredevil sezon 1 i 2 (4,1/6 i 4,15/6), Jessica Jones 1 i 2 (4,05/6 i 3,9/6), Luke Cage (3,85/6)
Po Infinity War: spokojnie top 2. Najlepszy film MCU obok Civil War. Propsik dla braci Russo i wszystkich osób zaangażowanych w produkcję.
Oceny:
Strażnicy Galaktyki 7/10
Strażnicy Galaktyki vol. 2 7/10
Iron Man 6/10
Iron Man 2 6/10
Thor 6/10
Avengers 6/10
Iron Man 3 6/10
Thor: Mroczny świat 6/10
Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz 6/10
Ant-Man 6/10
Avengers: Czas Ultrona 6/10
Spider-Man: Homecoming 6/10
Captain America: Pierwsze starcie 5/10
Doktor Strange 5/10
Thor: Ragnarok 5/10
Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów 4/10
Incredible Hulk 3/10
Pierwsza trójka:
1. Strażnicy Galaktyki
2. Strażnicy Galaktyki vol. 2
3. Thor
1 Iron Man
2 Guardians of the Galaxy
3 Winter Soldier
4 Ragnarok
5 Doctor Strange
6 Civil War
7 Infinity War
8 Avengers
9 Black Panther
10 Homecoming
11 Iron Man 3
12 Ant Man
13 Guardians of the Galaxy Vol 2
14 Thor
15 First Avenger
16 Age of Ultron
17 Iron Man 2
18 Incredible Hulk
19 Thor 2
Na ten moment tak:
1. Infinity War
2. Civil War
3. Winter Soldier
4. Thor: Ragnarok
5. Avengers
6. Spider-Man
7. Iron Man
8. Strażnicy
9. Doctor Strange
10. Ant-Man
11. Black Panther
12. Strażnicy vol. 2
13. Cap: First Avenger
14. Thor
15. Age of Ultron
16. Iron Man 3
17. Iron Man 2
18. Thor TDW
19. Hulk
Za dużo do przepisywania, więc podam swój ranking, który umieściłem na moim blogu:
http://www.filmweb.pl/user/dirt16/blog/545915
Co prawda jest to ranking wszystkich filmów na podstawie komiksów, ale łatwo dostrzec te z MCU, bo plasują się w czołówce.
Moja TOP5:
1. Czarna Pantera
2. Thor: Ragnarok
3. Avengers: Wojna bez granic
4. Doktor Strange
5. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów
1.Avengers Wojna Bez Granic
2.Thor Ragnarok
3.Avengers
4.Kapitan Ameryka Wojna Bohaterów
5.Strażnicy Galaktyki
6.Czarna Pantera
7.Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz
8.Spider Man Homecoming
9.Ant Man i Osa
10.Doctor Strange
11.Avengers Czas Ultrona
12.Ant Man
13.Iron Man
14.Thor
15.Iron Man 3
16.Kapitan Ameryka Pierwsze Starcie
17.Strażnicy Galaktyki Vol.2
18.Thor Mroczny Świat
19.Iron Man 2
20.Niesamowity Hulk
1. Avengers: Wojna bez granic
2. Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów
3. Avengers
4. Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz
5. Iron man
6. Avengers: Czas Ultrona
7. Iron man 2
8. Thor
9. Strażnicy galaktyki
10. Czarna pantera
11. Kapitan Ameryka: Pierwsze starcie
12. Iron man 3
13. Thor: Ragnarok
14. Ant-man i osa
15. Thor: Mroczny świat
16. Doktor Strange
17. Ant-man
18. Strażnicy galaktyki 2
19. Kapitan Marvel
20. Incredible Hulk
21. Spider man: Homecoming