MoS to mój ulubiony superhero movie. :] Jedyny, któremu na Filmwebie wystawiłem 10.
Avengers - 9/10
Man of Steel - 4/10
Whatever...
http://www.rottentomatoes.com/m/marvels_the_avengers/
http://www.rottentomatoes.com/m/superman_man_of_steel/
Nie muszę chyba mówić który film uważam za lepszy ;)
Wszystko spoko, ale Superman to postać z uniwersum DC. I powinien o tym wiedzieć każdy amator komiksów.
Thor - typowy średniak, a Cap to po "Iron Manie" i "Avengers" IMO najlepszy film pierwszej fazy MCU;)
Pierwsza faza:
-Avengers (10/10)
-Iron Man 2 (9/10)
-Iron Man (9/10)
-Kapitan Ameryka:Pierwsze Starcie (8/10)
-Thor (7/10)
Ja bym to ujął tak:
1. Iron Man
2. Iron Man 3
3. Thor
4. Avengers
5. Iron Man 2
6. Hulk
7. Kapitan Ameryka
Moja lista wygladalaby tak:
1. Thor -obie czesci genialne :D rozrywka pierwsza klasa ;)
2. Avengers
reszta nie robi wrazenia dlatego je pomijam ;)
Thor lepszy. Kapitan Ameryka słaby. Było kilka momentów, które mi się podobały, ale zniechęcił mnie sam fakt, że Kapitan Ameryka - moim zdaniem - to jeden z najnudniejszych superbohaterów Marvela.
Nie miażdży.
Iron man 1 9/10
Iron man 2 7/10
Thor 7/10
Captain America 6/10
Avengers 9/10
Iron man 3 7/10
Thor 2 7/10
Captain America 2 9/10
Thor lepszy, bo Natalie Portman ;) Ale ogólnie ciekawsza historia, nie nudziłem się. Natomiast na CA ziewałem co chwila.
Peter 1987 a nie miałeś wrażenie ze w Thorze przesadzili z Efektami i całą tą scenografią królestwa wojowników ? bo dla mnie to wszystko było aż przesadzone i może aż za dużo tego jak na jeden film
Niby tak, ale to miało tak wyglądać, w końcu to świat bogów. Za to akcja na ziemi mi się podobała. Choć w Avengersach nie lubiłem postaci Thora, to tutaj na ziemi pokazał bardziej ludzką twarz. Bo dopóki nie stracił mocy, to był strasznym dupkiem ;)
Thor 1 gorszy do Capa ale 2 jest duzo lepsza no i wysoko podniesiona poprzeczka dla Capa2
Thor najlepiej prezentuje się z całego składu. Niestety jego druga część słabiutka.
1 część Kapitana Ameryki to czysta kpina
Avengers to totalnie bezmózgi film, który prócz efektów nie ma nic do zaprezentowania.
Iron Man taki sobie
Liczę, że to się zmieni i w końcu powstanie naprawdę dobry film o superbohaterze :)
thor 1 byl slabiutki , mimo jakis tam bledow i luk w scenariuszu to 2 jednak jest lepsza
pozatym avengersi to raczej mieli glownie prezentowac efekty no i walke
nie spodziewalem sie nic innego po tym
Zimowy Żołnierz jest filmem twórców Avengers, tak więc raczej będzie znacznie lepszy od pierwszej części Kapitana.
Po obejrzeniu Capa 2 stwierdzisz, że Thor 2 był cienki ;p Cap 2 podniósł poprzeczkę bardzo wysoko i zdeklasował wszystkie Marvelowskie produkcje z tego uniwersum i nie tylko. Śmiem twierdzić, że z "komiksowych" filmów tylko Mroczny Rycerz z DC był lepszy. No i Może Watchmen porównywalny.
Cap 2 jest lepszy od Thora 2 i to mocno ale wciaz uwazam ze Thor 2 nie jest slabym filmem jest poprostu bardziej mdly.
Co do Capa 2 i Mrocznego rycerza czy watchmen to troche nie trafione porownanie bo watchmeni jak i mrocnzy rycerz to takie mroczne filmy rozgrywajace sie glownie wieczorem a cap 2 to taki szpiegowski i duzo duzo mniej mroczny ;)
Zimowy zolnierz i tak mnie rozp....dalal tymi swoimi kopami a to jednego do silnika a to zlapal falcona za skrzydla haha
Można porównywać, w końcu to i to jest produkcją "komiksową". Przy ocenie biorę wszystko pod uwagę. Mroczny Rycerz wygrał właśnie mrocznym klimatem, świetną grą Ledgera, dobrą fabułą, no i Batman to Batman, cytując klasyka "Because I'm Batman!" hehe :D. W Kapitanie oczywiście klimat był zupełnie inny, był to bardziej film szpiegowski, ale nie taki cukierkowy jak Avengers (nie byli bardzo cukierkowi, ale ciut), nie miał też przesadzonego humoru jak czasami Thor 2, choreografia walk była na najwyższym poziomie i chyba w żadnym innym filmie tego typu nie była aż tak dobra, fabuła byłą dobra i mocno zaskoczyła. Nie było lipy, 10/10.
Dark Knight to tylko i wyłącznie wizja Nolana. Nie jest to ekranizacja komiksów, bo z DC nie ma nic spólnego (poza postaciami). Do aktualnych filmów Marvel'a można ew. porównywać stare filmy z DC (Batmana od Burton'a + kolejne części, czy Supermany od Donner'a + te nowsze ekranizacje).
I nie wiem, gdzie Ty widziałeś dobrą choreografię walk w CA2... Nawet moje niewprawione oko wypatrzyło masę błędów na tej płaszczyźnie...
I według mnie najlepsze filmy z Uniwersum MARVEL'a to The Amazing Spiderman, The Amazing Spiderman 2 i X-Men:The Future Past. Tyle.
dla mnie zarówno obie części thora oraz kapitan ameryka są przedstawione na dobrym poziomie i wymiatają
nie nawidze filmow MARWELA !.Wyjatkiem jest Hulk i w przyszlosci prawdopodobnie Guardian of the galaxy ale sie zobaczy.
Iron man to dla mnie jeden z najgorszych filmow ever naprawde.Mimo ze takie dobre recenzje i duzo zarabia to mnie sie poprostu nie podoba.