PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=633150}

Co jest grane, Davis?

Inside Llewyn Davis
6,7 26 366
ocen
6,7 10 1 26366
7,3 36
ocen krytyków
Co jest grane, Davis
powrót do forum filmu Co jest grane, Davis?

Od ilu lat?

ocenił(a) film na 7

Witam, jestem miłośnikiem muzyki folkowej i chciałbym iść na ten film z 13-letnim bratem, żeby
pokazać mu o co w niej chodzi, jakie są jej korzenie. Stąd dwa pytania:

1) Czy jest to film dla 13-latka? Nie brutalny i czy go nie zanudzi?
2) Czy spodoba się miłośnikom tego gatunku muzyki?

Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

Jacus-Z

13latek to nie dzieciątko. Spokojnie możecie oglądać, myślę, chociaż nie jestem obiektywna bo nie mam 13 lat.

Mnie się bardzo podobał, choć nie jestem, ani nie byłam fanką folku, ale jestem fanką takich filmów. Dla niektórych film jest nudny.

ocenił(a) film na 7
Jacus-Z

Muzyka naprawdę dobra, nie ma żadnych brutalnych scen ani scen erotycznych, więc 13 latek śmiało może oglądać ;)
Co do zakończenia, to pozostawia ono pewien niedosyt, ale tez każdy może "wyciągnąć" coś dla siebie z historii głównego bohatera....

ocenił(a) film na 7
Jacus-Z

Hm... pewnie się znudzi, ale wszystko zależy od 13-latka, czy jest typowym przedstawicielem swojego pokolenia czy nie... :)

ocenił(a) film na 7
Jacus-Z

Lepiej obejrzyj z nim Fargo.

ocenił(a) film na 9
Jacus-Z

Zależy od 13-latka. Pewnie większość by znudził. Ale film na pewno warty obejrzenia i bez żadnych scen "niedozwolonych".

ocenił(a) film na 7
115MilDoGranicWyobrazni

Mnie tam nie znudził.

ocenił(a) film na 5
Jacus-Z