Jestem wielką fanką talentu Angeliny Jolie, lubię każde filmy z jej udziałem, ten także mi się podobał. Więc chciałabym się Was zapytać jakie filmy z Angie w roli głównej wam się podobają, stwórzcie własną dziesiątkę najlepszych ekranizacji.
1. Przerwana lekcja muzyki
2. Gia
3. Grzeszna miłość
4. Mr. & Mrs. Smith jako
5. 60 sekund
6. Lara Croft
7. Alexander
Więcej nie oglądałam wiec nie moge stworzyć 10 najlepszych jej filmów
Ja również uwielbiam Angelinę, jej urodę, talent i sposób grania ;) No tego to byłoby sporo, grzeszna miłość również była bardzo dobra, ale nie ulubiona ;)
rowniesz ja uwielbiam
1. Kolekcjoner kości
2. Przerwana lekcja muzyki
3. 60 sekund
4. Zlodziej zycia
5. Grzeszna milosc
6. Hakerzy
7. Dobry agent
8. Lara Croft
9. Mr& Mrs Smith's
10. Aleksander
Moim zdaniem też jest najpiękniejszą i jedna z nabardziej uzdolnionych aktorek!Bardzo ja szanuję i podziwiam niestety produkcje w których grała niezbyt przypadły mi do gustu!!Najlepszy jej film to Przerwana lekcja muzyki
wspaniala kobieta i swietna aktorka:) a oto moja lista:
1. Przerwana lekcja muzyki
2. Kolekcjoner
3. Grzeszna miłość
4. Złodziej życia
5. 60 sekund
6. Mr. & Mrs. Smith
7. Lara Croft: tomb raider (obie czesci)
Wiecej filmow z Angelina nie ogladalam, wiec nie mam pelniej 10, ale mam nadzieje ze nadrobie zaleglosci :)