Jak wyglądają wasze rankingi po filmie o Hanie Solo? Mój wygląda tak:
1. Imperium kontratakuje
2. Nowa nadzieja
3. Powrót Jedi
4. Zemsta Sithów
5. Łotr 1
6. Mroczne Widmo
7. Atak klonów
8. Han Solo
9. Przebudzenie Mocy
10. Ostatni Jedi
bojownicy nie polaczyli sil i nie ukradli calego pociagu?
No tak myszka miki nie zarobila by na biletach za to cos. Kazdy odcinek Mcgyver'a bije ten 'film' na glowe.
Witam . Jestem świeżo po seansie i serdecznie polecam każdemu kto zawiódł sie TFA i tlj by obejrzał ten film . Moje nadzieje do tego filmu zostały spełnione !!!! . Wspaniały klimat i akcja oraz świetna gra aktorska . Alden Ehrenreich podołał w głównej roli . Dajcie szanse temu filmowi a przekonacie sie ,że warto ....
Na pewno nie powinni wymagać pieniędzy od widza ale jakby mi dali parę tysięcy złotych za udźwignięcie tego filmidła to być może pokusiłabym się aby na niego pójść. A tak nic z tego.
Długo nie mogłem się przełamać aby to obejrzeć, mianowicie dlatego że po obejrzeniu jednej z najnowszych części Star Wars i połowy drugiej części, myślałem że jest to kolejny identyczny gniot, stworzony jedynie tylko po to by wycisnąć jak najwięcej kasy z tej serii, dziś nie mając co obejrzeć postanowiłem się przełamać...
więcejDisney zniszczy całe uniwersum, będą kręcić oddzielny film o każdym członku sagi, potem seriale, aż to zarzygania wyciskając hajs gdzie tylko się da...
Tak zostało potwierdzone. Młody Han Solo został wybrany za zagra go Alden Eherenreich.
Zobaczymy jak sobie poradzi, ja widziałem go w "Pięknych Istotach" gdzie wyszedł średnio.
Dałem 7 za Maula bo się tego nie spodziewałem. Film był przyjemny. Aktorzy trochę blado ale sam pomysł trochę świeższy niż nowe epizody i RO ale jednocześnie powtarzalny bo znowu te same klimaty plus za pomysł. Szkoda że film był klapą finansową. Nowy Solo wypadł tak sobie, brakuje Aldenowi do Forda dużo. Wadą jest też...
więcej
No dobra jesteśmy po kolejnym filmie uniwersum Star Wars
U mnie ranking wygląda następująco
1 miejsce Gwiezdne Wojny Część V Imperium Kontratakuje 10/10
2 miejsce Gwiezdne Wojny Część VI Powrót Jedi 9,5/10
3 miejsce Gwiezdne Wojny część IV Nowa Nadzieja 8/10
4 miejsce Han Solo Gwiezdne Wojny Historie 8/10
5...
Zamiast reżyserów powinni byli wymienić operatora. Czy tylko mi się wydaje to okropnie brzydki film?
I nie to, że celowy taki zabieg, ale wizualnie on jest po prostu ubogi. Jeszcze pierwsza, ta niebieska sekwencja, może ma jakieś uzasadnienie, ale później to makabrycznie wygląda. Szczególnie w pokoju u Paula...