Jakie możecie polecić komedie romantyczne? My polecamy: Marley i ja, Duchy moich byłych, Narzeczony mimo woli, 50 pierwszych randek, Sztuka zrywania, Nadchodzi Polly, Prosto w serce, Igraszki losu(!), Chłopaki też płaczą, Dwa dni w Paryżu(!)..:) Będziemy wdzięczni jak ktoś coś poleci:)
Poniekąd w tym gatunku: "Dobry rok" - trochę mniej romantyczna, bo pokazana z punktu widzenia faceta (i nie pierdoły czy frustrata), ale za to bardziej... sensowna, o ;)
Ze starszych filmów to ja bym poleciła Ja Cię kocham, a Ty śpisz z Sandrą Bullock (większość filmów z nią jest super), Joe Black, Wichry namiętności (to raczej melodramat, ale polecam gorąco), Miasto aniołów (też melodramat), List w butelce, Lepiej późno niż później, Słodki listopad, To właśnie miłość (świetny!), Nigdy w życiu, Apartament, Córka prezydenta,
A z nowszych to: Co się zdarzyło w Las Vegas, P.S. Kocham Cię, Brzydka prawda, Przypadkowy mąż.
Poleciłabym też Patch Adams, boski film, aczkolwiek nie jest może komedią romantyczną, ale po obejrzeniu go człowiek staje się inny, lepszy:)
Jakoś na razie tyle sobie przypomniałam:)
Joe black nie jest do końca komedią romantyczną, tak czy siak godny polecenia.
Warte obejrzenia:
Two weeks notice
Good luck Chuck
Układ idealny
I love you Beth Cooper <-- ciekawy film, ale na pewno nie trafi do każdego, na własną odpowiedzialność ; )
She's the man <-- podobnie jak ten wyżej
Bride Wars
Confessions of a Shopaholic
The Terminal
Hitch
A teraz moi zdecydowani faworyci:
Love Actually
Ps. I love you
The Rebound
You've got mail
My sassy girl
The proposal
Forgetting Sarah Marshall
50 first dates
Marley and Me
Jak coś jeszcze wpadnie mi do głowy to dopiszę ;)
peace.
Z bardziej śmieszniejszych to:
Dziewczyna mojego kumpla
Sekspedycja
Zgadnij kto
Nowożeńcy
Kac Vegas
Poznaj moich rodziców
Na moim blogu w najnowszym poście właśnie stworzyłem swoje Top10 komedii
romantycznych. Może kilka propozycji się przyda...