Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!
Wg mnie 3 najlepsze to:
1. Titanic
2. Joe Black
3. Szkoła uczuć (może dla trochę młodszych ale też mi się podoba)
Ale oczywiście to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) Niech każdy dopisze co wg siebie uważa za najlepsze wyciskacze łez.
Mimo że oglądałem tą scenę na moście już milion razy to zawsze musze spojrzeć do góry żeby nie narobić sobie wstydu;) Do tego muzyka Lisy Gerrard.
Ale ogólnie ja też nie płaczę na filmach:D
Ja to często płaczę na filmach.. Nie pamiętam na pewno każdego, ale parę, których pamiętam wypiszę
Titanic
Szkoła Uczuć
Joe Black
Gladiator
Zielona Mila
te to standardowo, wiele razy się pojawiają.
Poza tym
Wall.e
Requiem dla snu - tego nikt nie wypisał, a poryczałam się na nim nieźle
Katyń
Popiełuszko
Dużo filmów opartych na faktach. I ogólnie jak ktoś umrze.
film, na którym najbardziej chyba ryczałam w życiu to:
1. Incendiary (Drogi Osamo)
2. Wzruszam się też zawsze gdy oglądam ostatnią scenę Lost in translation
(Między słowami)
3. a także bardzo mnie poruszył Dom z piasku i mgły (House of Sand and Fog)
4. Meet Joe Black również, ale to wiadomo, jeśli zaglądam tutaj
Hooligans
Szkoła Uczuć
Zielona Mila
Edward Nożycoręki
Zakochana Jane
Titanic
C.P. Benjamina Buttona
Slumdog
Armageddon
Joe Black
P.S. Kocham Cię
Wzgórze nadziei
Dodam jeszcze film, który oglądałem dziś w nocy. Nie płakałem, ale dużo nie brakło: 'Aerican Crime'.
Joe Blacka nie widziałem, ale nadrobię ;)
A tak to na szybko: Zielona mila, Hooligans, Gran Torino, Click! I robisz co chcesz (tak, tak, z ta "komedia" z Sandlerem ;)) z polskich do głowy przychodzi mi Katyń
Za dużo by tu wymieniać... powiedzmy, że tak:
Titanic, Imperium słońca, Forrest Gump, Truman Show, Mała księżniczka, i wiele wiele więcej.
1. P.S. Kocham Cię
2. Pamiętnik
3. Joe Black
4. Hooligans
nigdy nie placze na filmach... te sa wyjatkowe. na pierwszym sie rozryczalam, na drugim tylko plakalam 3 i 4 łezka sie krecila w oku xD
Wg mnie:
1.Romeo i Julia (Z DiCaprio i Danes)
2.Titanic
3.Joe Black
4.Szkoła uczuć
Więc i ja się dołączę.
1. Dracula ( z Gary Oldmanem)
2. Upiór w Operze
3. Moulin Rouge'
4. Joe Black
5. Wichry Namiętności
6. Wiek Namiętności
7. Zielona Mila
8. Kruk (pierwsza część z Brandonem Lee)
9. Życie jest piękne
10. P.S. Kocham Cię
11. Wrzos
12. Malowany Welon
13. Pianista
14. Forrest Gump
Mogłabym wymienić jeszcze trochę, ale te najbardziej mnie wzruszają. Hmmm chyab wyszło, że nic nie robię tylko rycze na filmach.
1. Nie czas na łzy
2. Podaj dalej
3. Doskonały świat
4. Zielona mila
5. Za wszelką cenę
6. Siedem dusz
7. W pogoni za szczęściem
(kolejność nieprzypadkowa)
Jestem świeżo po 'Avatarze'. I, subiektywnie, mogę go dodać do wyciskaczy łez.
Kolejną pozycją jest 'Z pamiętnika wśiekłej żony', ale były to łzy szczęścia, pewnie z czynników łączących mnie z bohaterką.
'Siedem dusz' - wzrusza, porusza, poucza. Bardziej wrażliwi mogą zapłakać.
'Wpadka' [Crush] - tak czesto wracam do tego filmu. Tak często efekt jest ten sam ...
niemiecki 'Eksperyment' na faktach. Ten to dopiero działa na psychę i emocje.
'Latter days' '03
Pamiętnik
Szkoła uczuć
Podaj dalej
A.I. Sztuczna inteligencja
Słodki Listopad
Dom nad jeziorem
List w butelce
Edward Nożycoręki
Droga do szczęścia
Keith
Ciekawy przypadek B.B
7 dusz
Rozpustnik
Ps kocham cię
Plac Zbawiciela
Pearl Harbor
Wichrowe wzgórza
Szkoła uczuć
A czy ktoś z Was pamięta taki film pt. "Who will love my children? ("Kto pokocha moje dzieci?"). Płaczę na samo wspomnienie o nim...
Życie, jak zwykle, tworzy najlepsze scenariusze...
Jedyny film przy którym płakałam jak bóbr i nie mogłam powstrzymać łez to anime "Grobowiec Świetlików". Żaden inny wyciskacz łez się do tego nie umywa.
Jeejku... Ja ogólnie bardzo szybko się wzruszam i często, naprawdę często płaczę na filmach. Więc musiałabym wymieniać i wymieniać... :)
na Joe Black nie wzruszyłam się aż tak bardzo (może 2 łezki ;P), ale na pewno duże wrażenie zrobiły na mnie:
* GLADIATOR
* BRAVEHAERT
* BANDYTA
* MIASTO ANIOŁÓW
* UWIERZ W DUCHA
* DOM NAD JEZIOREM
* SZKOŁA UCZUĆ
* PIANISTA
* DUMA I UPRZEDZENIE
* DON JUAN DE MARCO
* PASJA
* STOWARZYSZENIE UMARŁYCH POETÓW
* IGRASZKI LOSU
i jeszcze dużo, duuuużo innych ;D
jak dla mnie to:
- titanic
- ps kocham cię
- zielona mila
- pamiętnik
- między piekłem a niebem
- miasto aniołów
- siedem dusz
- oszukana (polecam!)
- słodki listopad
- leon zawodowiec (końcówka )
Najbardziej ryczałam chyba na Leonie Zawodowcu.
Szkoła uczuć, Gladiator, kilka bajek. Ale było ich sporo, nie pamiętam tytułów
- Król Lew, no przysięgam, za każdym razem jak ginie Mufasa ;<
- PS. Kocham Cię
- Titanic
- Hooligans
- Oszukana
- Szeregowiec Ryan
Pamiętnik, Uśpieni....
Joe Black? Mam dziwne wrażenie że ten film mnie nie poruszył.
Nikt nie dodał filmu:
-Córka opiekuna wspomnień,
-Miłość bez końca (można obejżeć na you tube cały film w kawałkach)
-SIedem dusz
-August Rush (cudowne dziecko)
-Wciąż ją kocham,
-Chłopak do wynajęcia
A więc bezwarunkowo:
-Titanic
-Gladiator
-Król Lew
-Przeminęło z wiatrem (końcówka)
-Joe Black
-Gdyby jutra nie było - no po prostu poryczałam się na tym filmie tak, że przez godzinę nie mogłam dojść do siebie, aż mama dziwnie na mnie patrzyła:)
Nie będą w kolejności od najlepszego, bo trudno takie arcydzieła, wedle mojej opinii, ułożyć od najlepszego.
1. Joe Black to niewątpliwie
2. Titanic
3. Zielona mila
4. Chłopiec w pasiastej piżamie
5. Doskonały świat
6. Prawdziwa zbrodnia
7. Nostalgia anioła
8. Za wcześnie umierać
9. Blow
10. Znaki
11. Głębia oceanu
12. Czarny książę
13. Efekt motyla
14. Podaj dalej
I duuużo, duuuuuuużo więcej... Przy okazji: Joe Black dziś w tvp1 o 20.05 bodajże.
Podpisuję się pod słowami przedmówczyni i dodaję swoje.
1. Ps i love you
2. Bez mojej zgody
3. Bracia
4.Pamiętnik
5. Uwierz w Ducha
Na tych ryczałam: :)
1. The Phantom of the Opera
2. Edward Scissorhands
3. Cold Mountain
4. The Lovely Bones
Na tych miałam łzy w oczach: :)
1. Gladiator
2. Meet Joe Black
3. At First Sight
4. Legends of the Fall
I tyle pamiętam. :)
bestia, kostnica , dom strachu i straszny film. warto jeszcze dodać zatopieni . naprawde płakałem bo szkoda mi tych filmów i aktorów pokemonów.
Joe Black
Ostatni Samuraj
Jerry Maguire nie zauważyłem by ktoś o nim wspomniał, totalnie sie zapłakałem na koncówce:)
1. Wszystko za życie
2. Edward Nożycoręki
3. Bliżej
4. Siódmy kontynent
5. Plac Zbawiciela
6. Człowiek Słoń
7. Leon Zawodowiec
8. Podaj dalej
9. American Beauty
10. Million Dollar Baby
(kolejność przypadkowa, bez wartościowania)
ja z reguły nie placze na filmach,no..przynajmniej nie przy wszystkich hehe,,.ale napewno poruszyly mnie My name is khan, 7 dusz,braveheart