Ten film tylko potwierdził, jedynka i dwójka to najsłabszy film z Marvela! Ocena 7 to i tak zawyżona ocena.
Szanuję, ale się nie zgadzam. Uważam, że Thor i Iron Man 2 były słabsze. Oczywiście to niezłe filmy, ale Kapitan był jednak lepszy.
Dla mnie najgorszy byl iron men 3 . To byla porazka
Ale widmo sa gusta i gusciki
Zimowy zolnierz nawet przypadl mi do gustu
Bo był całkiem fajny do pewnego momentu. A z Ironem 3 masz racje , kompletnie o nim zapomniałem.
Ja mam odwrotnie, może dlatego że zawsze wolałem komiks Ironmana niż Kapitana, nigdy jakaś nie miałem do niego sentymentu i może dla tego mniej mi się podobają filmy z Kapitanem.