PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=6699}

Karmazynowy przypływ

Crimson Tide
7,5 54 932
oceny
7,5 10 1 54932
7,1 11
ocen krytyków
Karmazynowy przypływ
powrót do forum filmu Karmazynowy przypływ

Dużo bardziej mi się podobał ten film niż Polowanie... Może i nie znam się w tematyce łodzi
podwodnych ale Karmazynowy Przypływ był lepiej nakręcony, trzymał w napięciu, mial więcej akcji i
ciekawszych aktorów, nie obrażając Sir Seana Connery'ego rzecz jasna.

ocenił(a) film na 8
Mateo_SF

a co powiesz o Das Boot ? obejrzałem go bez jakichkolwiek uprzedzeń i również mi się spodobał.pozdrawiam

sirrobin

Kurcze wstyd się przyznać ale nie oglądałem tego filmu ani miniserialu :S

ocenił(a) film na 8
sirrobin

Na Das Boot prawie usnąłem...

Mateo_SF

Fajne było w tym filmie, że do końca nie wskazywał na "złych" czy "szlachetnych" - jakkolwiek sympatia była ciut po stronie Washingtona, to jego oponent nie był przedstawiony jako twardogłowy trep czy rasista, po prostu miał swoje racje i każdy ich bronił. Właściwie mogło się okazać, że miał słuszność, a końcowe sceny pozwoliły mu zachować godność i szlachetność. Dlatego ten spór "jastrzębia" z "liberałem" w Armii oglądało się przyjemnie, chociaż trochę i tak było wiadomo, jak się skończy - napięcie dozowano dość mechanicznie.
Jednak przynajmniej nie było takich głupot jak w "Polowniu...", gdzie dowiadujemy się, że kapitan atomowej łodzi podwodnej ucieka do Ameryki... bo chce mieć farmę. Wiadomo, oficerowie w USSR żrą obierki kartoflane, żyją w igloo i co najwyżej dostają jedną butelkę taniej wódy więcej.
Das Boot, moim zdaniem, przebija wszystko.

ocenił(a) film na 8
ravQ