Gdy na lotnisku Dulles samolot zaczyna kołować na pas startowy, widzimy jak w środku trener rosyjskich gimnastyczek wstaje, i zamienia się z jedną z nich na miejsca. Podczas kołowania maszyny, przepisy lotnicze zabraniają pasażerom wstawania ze swoich miejsc.
Kiedy Concorde ląduje w Le Bourget, pas startowy zmienia się nagle w drogę kołowania i ciągle zmienia kolor. To samo dzieje się, gdy samolot startuje później z Roissy.
Kiedy Concorde ląduje we Francji, to jego nos pomiędzy ujęciami jest raz obniżony, a raz podniesiony.
Podczas rozmowy Patroniego z Maggie w kokpicie samolotu, widać jak kapitanowi zsuwa się z ramienia pas, a następnie zmienia położenie między ujęciami.
W filmie "Port Lotniczy" z 1970 roku, kapitan Joe Patroni twierdzi, że wraz z żoną ma piątkę dzieci.W tej części natomiast mówi że ma tylko syna i nigdy nie starał się z żoną o więcej potomstwa.
W jednej ze scen, pasażerowie samolotu zakładają maski tlenowe zwisające z sufitu maszyny, lecz w dwóch ujęciach w tej samej scenie, maski znikają.
Podczas końcowej sceny, europejscy (przypuszczalnie szwajcarscy) ratownicy mają silny, amerykański akcent.
Podczas deszczowej sceny na ulicach Paryża, tuż po tym jak wylądował Concorde, widać auto z włączonym czerwonym kierunkowskazem. Samochody konstruowane w Europie mają kierunkowskazy pomarańczowego koloru.
Gdy Concorde poruszał się po ziemi, jego nos był zawsze opuszczony, inaczej piloci nie widzieliby trasy, po której jadą.
Jeśli samolot leciał z prędkością dwukrotnie przekraczającą prędkość dźwięku, to ręka George'a Kennedy'ego, która utknęła za oknem, natychmiast by się złamała.
Concorde ląduje w Paryżu tuż przed zmrokiem i startuje ponownie o 15:30 następnego dnia. Samoloty Concorde wymagały dla każdej godziny spędzonej w powietrzu, 14-godzinnej przerwy na ziemi w celu przeprowadzenia konserwacji i usunięcia ewentualnych usterek. Zatem 3,5 godzinny lot z USA do Francji, uziemiłby maszynę na co najmniej 49 godzin. Natomiast po ataku myśliwca Phantom Jet Fighter, który spowodował znaczne uszkodzenia elektryki i hydrauliki, maszyna nie zostałaby prawdopodobnie w ogóle dopuszczona do lotu.
Jeśli wybuch powoduje dziurę w poszyciu, to dekompresja powstaje od razu, a nie po kilku sekundach jak to jest przedstawione w filmie..
Na początku filmu, podczas lądowania w Dulles, Concorde robi ostry nawrót, aby dopasować lot do pasa startowego i podejść do lądowania. W rzeczywistości, nawet małe, stosunkowo powolne samoloty (jak np. Cessna) potrzebują kilku kilometrów, aby odpowiednio podejść do pasa startowego.
Na początku filmu widzimy jak balon napędzany gorącym powietrzem obiera kurs na lotnisko Dulles. W rzeczywistości balonem nie da się sterować.
Gdy kurs drona zostaje zmieniony z 055 na 035, widzimy jak samolocik skręca w prawo, choć prawidłowo, powinien skręcić w lewo.
Kiedy Concorde odwraca się do góry nogami, włosy pasażerów pozostają nienaruszone, choć powinny swobodnie zwisać.
Kiedy postać grana przez Avery'ego Schreibera śpiewa swojej głuchoniemej córce piosenkę, używa do tego znaków z amerykańskiego języka migowego. Obie postacie są Rosjanami, więc powinny korzystać ze znaków występujących w rosyjskim alfabecie. Również kiedy przeliterowuje imię córki - Irina, używa do tego gestu oznaczającego literę "I" w amerykańskim języku migowym, lecz znak ten nie występuje w rosyjskim języku migowym.
Zdjęcia do filmu kręcono w Alta (Utah, USA), Sterling (Wirginia, USA), Los Angeles (Kalifornia, USA), Roissy-en-France, Le Bourget oraz Paryżu (Francja).
Z powodu rocznego opóźnienia w dystrybucji w Wielkiej Brytanii zmieniono tytuł na "Airport 80".
Są dwie wersje filmu: kinowa i o 19 minut dłuższa wersja telewizyjna.