jakieś dobre szweckie filmy (dramaty) ? Bo jestem fanką a nie mogę coś znaleźć ;)
- " Moje pieskie życie" z 1985 nagrodzona nominacją do Oscara.
- " Millennium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" z 2009.
- " Zło" z 2003.
- " Tam, gdzie rosną poziomki" z 1957.
- " Wyspa skazańców" z 2010, koprodukcja szwedzko- norwesko- polska.
Pozdrowienia dla fanki kina szwedzkiego.
P.S. Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem:
http://www.filmweb.pl/search/film?q=&type=&startYear=&endYear=&countryIds=48&gen reIds=null&startRate=&endRate=&startCount=&endCount=&sort=COUNT&sortAscending=fa lse&c=portal&page=1
Zobacz całą trylogię Millennium, to bardziej kryminał ale warto.
Warto również sięgnąć po książki, tak samo jak książke Pozwól mi Wejść