Genialny film, oryginalny, nietuzinkowy, takie produkcje powinny dostawać oskary 10\10.
Przypadek Harolda Cricka, Little Miss Sunshine, Labirynt Fauna (w tej kolejności) dla mnie najlepsze filmy tego roku.