szczerze powiedziawszy ten film jakoś do mnie nie przemówił, czegoś tu zabrakło ani to dobry romans ani dramat ani nic.nie przykuł mojej uwagi poza tym chwialami jest strasznie zamotany i jakis taki bezsensowny.
kocham twoje komentarze...hahaha ;-)),krytyk filmowy na miare Zygmunta Kalużyńskiego
Naszej tegorocznej maturzystce nie podoba się kolejny film :)
To stwierdzenie w tytule jest bardzo głębokie i także bardzo prawdziwe.
I musze się z tobą zgodzić bo ten film naprawde nie jest ani swoistym dramatem, ani w żadnym przypadku romansem lecz niestety nie mogę się zgodzić że nie przykuwa uwagi. Mnie zaciekawił przedstawiając problemy zwykłych ludzi, no i przede wszystkim ta wspomniana zdrada, która jest dla obojga bohaterów czymś innym. Dla Willa który jest zagubiony w swoim związku, praktycznie nie jest obecny w zamknietym kregu rodzinnym matki i jej córki. Will ma nadzieję na miłość której tak pragnął od swojej partnerki, Liv. Natomiast dla Amiry ten romans pozwoli uratować syna przed więzieniem. Lecz jak to w życiu oboje uświadamiają sobie że żadne z nich nie osiągnęło swego celu a życie toczy siędalej swoim rytmem i idzie własnymi ścieżkami.
SZczerze bardzo polecam ten film :)
Pozdrowienia dla Pumy
iwesz no to twoje zdanie ale mi jakoś tak nie przypadł do gustu.zreszta to nie jest tak że nic mi sie nie podoba;p ale fakt osatnio ciężko żeby jakis film przypadł mi do gustu.pozdrawiam cię również;)
Dzieki za pozdowienia :)
Powiedz mi może jaki ostatnimi czasy spodobał ci sie film to może mółbym polecić ci coś w podobnym klimacie
o ciężko będzie bo ostatnio to nic mi nie przypadło ale z takich które spodobaly mi sie a obejrzałam je z początkiem wakcji to był ED WOOD i TUNEL ŚMIERCI.
Tunel śmierci? Według mnie to taki średni film :(. Ale co jest ciekawe oczywiście wg mnie: "Zakonnica-The Nun", "Widmo-Shutter", "Głosy 2-White Noise 2", " THe Amityville", "Unrest", "Bagno-Marsh", "Tajemnica przeszłości-The Legends of Lucy Keyes". Nie wiem czy oglądałaś cośz tej króciutkiej listy ale może nie :) A co do "Ed Wood" to musze przyznaćże niestety nie oglądałem.
POZDRAWIAM
Z tych co napisałeś to ogdałam The Amityville.A Eda Wooda ci szczerze polecam super film śwuietnie połaczone elemeny ironi,humoru i wiele wiele innych no i oczywiście brawurowy Johnny Depp.pozdrawiam yugin!