Szukałem czegos co tak mnie wciągnie jak ,,Pamiętnik'' na początku myślałem ,że akcja jakoś się rozwinie czy coś ,jednak ten film to totalny gniot i nie na mój gust odradzam sztuczność bije na kilometr!
To może zdecyduj się na inne adaptacje powieści Sparksa. Chociaż trzeba przyznać, że "Pamiętnik" będzie ciężko przebić.
każdy lubi coś innego, ale ja odkąd pierwszy raz obejrzałam pamiętnik to zastanawiam się dlaczego ludzie twierdzą że jest najlepszy. dla mnie to normalny film i wg mnie są lepsze. :)
Właśnie. Dyskusję powinniśmy zacząć od tego, że o gustach się nie dyskutuje ;) Osobiście "Pamiętnik" zaliczam do jednego z lepszych filmów. A możesz wymienić te lepsze wg Ciebie filmy? Po prostu chętnie bym je obejrzała :)
List w butelce, Noce w Rodanthe, Jeden dzień, Porwanie, Siedem dusz, Czarny łabędź (psychologiczny więc dość trudny, może nawet dziwny)... to takie przykłady tych które mnie się podobają :)
"Czarnego łabędzia" akurat widziałam, lubię tego typu filmy. "List w butelce" i "Siedem dusz" też obejrzałam. Na tym ostatnim to zawsze ryczę jak durna, chociaż widziałam już kilka razy... To z tej listy zostały mi jeszcze 3 :) Z tym, że myślałam o lepszych filmach z tej kategorii. "Porwanie" chyba się nie zalicza. No i ten film z którego roku miałaś na myśli? Ten ostatni z 2011?
ok, po prostu to kilka tych które mi się podobają, niekoniecznie to filmy "z tej kategorii" <whatever it means> ;p