Czy możecie polecić mi tytuły podobne do tego filmu pod względem nastroju i fabuły? Chodzi mi o
pozytywne, przyjemne i urocze filmy, z ciekawymi i inteligentnymi bohaterami. Jak widać po mojej
ocenie, nie przeszkadza mi pewna schematyczność (choć reżyser w ciekawy sposób wielu klisz
unika, bo przede wszystkim nimi się bawi), słodkość (byle z umiarem), czyli innymi słowy jakiś rom-
com, byle nie obrażający intelektu przeciętnego zjadacza filmów ;)
"Zakochana złośnica", "500 dni miłości". Nie do końca są podobne czy urocze, ale mi się podobały. Ogólnie "Słowo na M" jest w chwili obecnej moim ulubionym filmem z tego gatunku, do tego różniący się od większości komedii romantycznych, więc trudno mi podać inne tytuły ;)
Przecież oba filmy to już prawie że klasyki gatunku, po Brokeback Mountain musiałam nadrobić filmografię Ledgera ;)
Dziękuję, z chęcią zobaczę, bo Kazan choć nie jest aktorką wybitną, to skradła moje serce :)
Kazan jest zdecydowanie przeurocza. Z nią jeszcze "Ślicznotka" i "Ruby Sparks" :)
Kazan jest też w serialu "Olive Kitteridge", który jest znakomity sam w sobie, aczkolwiek słodko-gorzki. Z niewymienionych w dyskusji sporo osób lubi "Spectacular now", a bardziej alternwatywnie "Sleepwalk with me".
a ja bym powiedział "Na skróty do szczęścia" bo nie kończy się standardowo aczkolwiek wcale nie negatywnie i zdecydowanie "Charlie" z Emmą Watson jeśli idziemy tropem Harry'ego ;)
Przypomniał mi się "Celeste nad Jesse Forever", nie wiem, czy tutaj ktoś wymieniał "Like crazy".
Widziałam wszystkie, i tak całkiem odbiegając od wszystkiego, Lily Collins jest tak śliczna, że to niemożliwe ;<
jeszcze przyszły mi do głowy dwa troszkę starsze : "zupełnie jak miłość" i "to właśnie miłość". Ten drugi w sam raz na święta :) Polskie "Rozmowy nocą" też są całkiem fajne.
"Na pewno być może" "Prosto w serce" "Dla Ciebie wszystko" "Listy do Julii" "Ten niezręczny moment" "Igraszki losu" "The first time" "Adam" "Nazywam się Khan" "50 pierwszych randek". Przyznam, że "Słowa na M" jeszcze nie oglądałam i nie jestem pewna co do moich propozycji, ale powinny pasować. Niektóre mogłaś widzieć. Trzy ostatnie są zakrapiane łzami, przynajmniej przeze mnie. A widziałaś może już "In your eyes"? Jak Ci się podobał?
Najlepsze tego typu filmy (subiektywna lista):
1. To właśnie miłość
2. Dwa dni w Paryżu
3. Daję nam rok
4. Przepis na miłość
5. Orzeł kontra Rekin
6. Czworo do pary
7. Delikatność
8. Jeszcze dłuższe zaręczyny
9. Kocham cię, Beth Cooper
10. Narzeczony mimo woli
11. Pocałunek o północy
12. 2 sukienek