Witam, bardzo lubię filmy których akcja rozgrywana jest w więzieniach. Jak ktoś zna jeszcze jakieś filmy niech zapoda
najlepsze filmy o wiezieniu to: skazani na shawshank i Half Past Dead (obie części)
dodam jeszcze "LOCKDOWN" Z Master P i " THE LONGEST YARD" Z Adamem Sandlerem, noi i jescze "HALF PAST DEAD" Z Segalem...pzdr
Krwawa piesc III z "don the dragon wilson" niby bijatyka ale na mnie nie zrobil wiekszego wrazenia :D ostatnio wyszedl z Segalem ale nie pamietam tytulu, narka
Polecam też "Więźnia nienawiści" i "Huragan". W prawdzie nie tylko o więzieniu, ale w sporej części...
uuu symetria jak najbardziej. tak film sie udal polakom, zreszta to podstawa. dla symetrii i in hella daje 10/10, chociaz w tym pierwszym za malo sie bija. jak ktos chce symetrie pisac na priva. cya
a ja to polecam CI film pod tytułem "Undisputed" Pierwsza i druga część. Polski tytuł to "Niekwestionowany". Film o walkach w więzieniu.
Ja polecam Symetrie naprawde świetny film co najważniejsze polski film myslałem z początku że to jakieś gówno ale film zarombisty no proponuje też film champion
zapomnieliscie o filmie " Osadzony " naprawde super film i akcja toczy sie w więzieniu , oglądnij sobie naprawde warto , fajnie zagrał swoja role Sywester Stallone
ja sie nie zgadzam z wami, wedlug mnie symetria to chala jak wszystkie polskie filmy, film jest totalna marnota.
zgadzam się. To tak jakby poloneza nazwać dobrym samochodem. Nie wiem skąd tylu fanów tego marnego tasiemca.
Zdaje się, że nikt nie wspomniał o "Gnieździe os", film również bardzo dobry z ciekawą obsadą.
- Angielski, momentami całkiem zabawny "Mecz ostatniej szansy" z byłym piłkarzem Vinnie Jonesem
- "Więzień Brubaker" z Redfordem
- "W matni"- warto obejrzeć szczególnie ze względu na bardzo sympatycznie wyglądające więźniarki
- "Jailhouse rock" - jak ktoś lubi Elvisa
Wiele filmów wymienionych widziałem. Dodałbym jeszcze do tego film Jeniec. Naprawdę znakomity.
sprawdźcie film Jima Jarmusha "Poza Prawem", część akcji także rozgrywa się w więzieniu, świetne role Toma Waits'a, Roberto Begniniego i John'a Lurie, polecam!!!1
Do wyżej wymienionych dopisał bym jeszcze "Morderstwo pierwszego stopnia"...10/10 jeśli chodzi o tą tematykę ....
'Felon' z Valem Kilmerem.
Cos musze dopisac bo mi wyskakuje ze za krotki komantarz:)
moim zdaniem najlepszy film z tej kategorii to "Nieugięty Luke", naprawde świetny film
"Blood in blood out"(Krew z krwi) genialny film o trzech latynoskich braciach.3 godziny dobrego kina.Długi wątek wiezienia w USA.POLECAM !!!
Obczaj sobie dwie czesci "Undisputed" jesli lubisz filmy w stylu "Skazanego
na pieklo"
lubisz filmy o więzieniach ja też podam ci ich troche Skazany Na Piekło Wpół Do Śmierci
Co prawda Face off oraz Tango i Cash nie są o więzieniu ale pewna część akcji tych filmów tam się rozgrywa. Są jeszcze filmy o uciekających więzniach częściowo w więziennych klimatach np: Con Air, oraz o przedziwnych psycholach np: Instynkt, Milczenie owiec itp.
Wiem że był więzienny film z Jackie Chanem. Wyjątkowo nie komedia, a bardziej akcja.
"Więzień" (Prisoner) z1990, chodził również pod tytułem Wyspa Ognia (Island of Fire), dobry film, dramat sensacyjny.
Tak, to ten. Jak lubisz filmy walki to zapraszam do zagłosowania w rankingu Top Fight na moim blogu.