Jak oceniacie?? Moje oceny to 8/10 dla powyższych tytułów.
"Skok przez płot" - 8/10 "Madagaskar" - 6/10 "Madagascar 2" - 5/10
Jak dla mnie te filmy są mniej więcej na tym samym poziomie, chociaż gdybym miał wskazać, to Madagaskar 1 podobał mi się najbardziej.