PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=477990}

Step Up 3

Step Up 3D
6,9 69 865
ocen
6,9 10 1 69865
4,2 6
ocen krytyków
Step Up 3
powrót do forum filmu Step Up 3

Słabo ale...

ocenił(a) film na 5

Powiem tak, nie znam się na tańcu i prawdę mówiąc nie potrafię tańczyć a co za tym idzie jakoś filmy o takie tematyce kompletnie mnie nie kręcą. Ale cóż pierwsza część obejrzałem (do czego zostałem zmuszony) i o dziwo nawet mi się spodobało. Druga część jako film rozrywkowy też trzymała niezły poziom.
Natomiast ta część rozwaliła mnie kompletnie(i to złym znaczeniu). Po pierwsze scenariusz jest żenujący i nie chodzi mi o sam ogólny temat bo wiadomo że nikt nie oczekuję tutaj pulp fiction ale na boga aż roi się tu od idotyzmów. Po pierwsze z całego tego wydarzenie robią jakaś wielką tajemnice i ukrywają się na strychu ale każdy pojedynek zrealizowany jest tak jakby było to puszczane w telewizji. Nie stać ich na czynsz ale na to żeby mieć kilkadziesiąt par butów tylko po to by wisiały na ścianie to ich stać czy na kilkadziesiąt boomboxów. Poza tym mistrzostwem było wejście Murzyna do toalety i pokazanie... głośników, ja się pytam czego ten dzieciak się przestraszył że co że zatańczą go na śmierć albo scena z latającymi glutami na dachu. Rozumiem film rozrywkowy ale bez przesady. Poza tym o ile jeszcze niejaki Adam G. Sevani jest chociaż zabawny to Rick Malambri gra jak deska to już kristen stewart jest przy nim genialną aktorką. Jedyne co w sumie ratuję ten film w jakiś sposób to choreografie. Może i nie znam się na tańcu ale patrzyło się na to naprawdę przyjemnie i było zrealizowane w dobry sposób.
Także tak jak pisałem wcześniej o ile dwie pierwsze części filmu jako kino rozrywkowe sprawowały się bardzo dobrze to to coś na pewno nie powinno mieć średniej 7 bo nawet w kategoriach rozrywki sprawuję się bardzo słabo.

ocenił(a) film na 10
kecaj1603