PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=351762}

Tomek i ja

After Thomas
7,4 905
ocen
7,4 10 1 905
Tomek i ja
powrót do forum filmu Tomek i ja

Typowy film z cyklu "Okruchy życia". Ckliwe, irytujące, mdłe, nijakie. Po obejrzeniu można dość do wniosku, że dzieciaki z autyzmem to małe, gryzące, kopiące i wrzeszczące potwory i że należy je izolować od społeczeństwa.

Tylko piesek fajny.

ocenił(a) film na 8
Daguchna

Najwyraźniej nie zrozumiałaś tego filmu skoro wysnułaś taki wniosek.

Daguchna

tak, zgadzam się. Wszystkich ludzi powinno się traktować jednakowo. Ten film idealnie to przedstawia. Widocznie nie zrozumiałaś tego filmu. Ciekawy film, szczerze polecam.

Daguchna

Wiesz co daguchna, jestem nauczycielem w szkole, i wiesz co Ci powiem, że wolałbym mieć w klasie takiego Kyle'a niż kilka takich "normalnych" dzieciaków jak Ty.. bo Ty nie rokujesz szans na przyszłość z takim podejściem.. Irytujące? Mdłe? Sama jesteś mdła i irytująca... Zgadzam się z poprzednikiem, że chyba nie zrozumiałaś tego filmu... Ps. Oceniam tylko po jednym poście, przepraszam jeśli w rzeczywistości pozapostnej jesteś bardziej rozgarniętą i wrażliwą osobą... Pozdrawiam.

ocenił(a) film na 8
karaluch_5

Cieszę się, że nie jestem jedyną osobą, której ten film się podobał ;) Szczerze powiedziawszy, z moich oczu popłynęła nie jedna łza podczas oglądania. Szczególnie przy scenie, w której Kyle przepraszał Thomasa za to, że go kopnął i prosił żeby go nie opuszczał. Świetny film, zwłaszcza dla ludzi, którzy wiedzą co to znaczy przyjaźń ze zwierzęciem ;)

Flammen

No fakt.. Niby chłopaki nie płaczą, ale jak się jest wrażliwym, a przed dziewczyną zgrywa się twardziela to lepiej tego filmu we dwoje nie oglądać..

ocenił(a) film na 8
karaluch_5

Ja mam synka autystycznego i powiem wam że w tym filmie pokazano naprawdę wiele istotnych, prawdziwych sytuacji - w których widziałem "nasze" odzwierciedlenie. Film wcale nie jest przesadzony, jak niektóre filmy z wątkami autystycznymi.