PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=719245}
6,4 27 884
oceny
6,4 10 1 27884
Umysł przestępcy
powrót do forum filmu Umysł przestępcy

Bardzo Dobry

ocenił(a) film na 8

Świetny thriller. Dawno nie widziałem tak dobrego filmu tego rodzaju. Plejada świetnych aktorów gra na najwyższym poziomie. Film trzyma w napięciu od początku do ostatnich sekund. Costner wreszcie zagrał świetną rolę. Godny polecenia świetny film.

ocenił(a) film na 3
ChrisKrasz

Ty tak na poważnie?

ocenił(a) film na 8
fraczynski

Ależ naprawdę mi się podobał.

ocenił(a) film na 9
ChrisKrasz

Mnie również! Muzyczka w tle
Miodzio

ocenił(a) film na 4
fraczynski

Ja gdzieś zauważyłem że każde kino klasy B mu się podoba ale to OK:)

ChrisKrasz

kolego to jest wydmuszka , a pomysł to nie oryginał
ogląda się to jak dvd z Seagalem

ocenił(a) film na 8
ChrisKrasz

mi też się podobał. Zresztą to rzecz gustu... ja jestem amatorem kinematografii...nie zachwycam się ujęciem spadającego liścia pod odpowiednim katem w uścisku słońca a w tle usmiech zastygły w grymasie przerażenia i tak dalej mogę "bełkotać". Albo mi się coś podoba albo nie. Wszystko sie sprowadza do tego czy film ma to coś. Oczywiście są perły gdzie reżyser może wcisnąć każdy bełkot w mój mózg a ja będę błagał o jeszcze. Albo wciśnie mi przesłanie o którym będę rozpominał rok. Albo ...i tak mogę też długo. Ale nie ważne czy film jest dla dzieci, młodziezy, dorosłych, starszych, czy danej grupy religijnej, czy ras czy płci...jak jest dobry reżyser, dobry scenarzysta, dobry kompzoytor , aktorzy statyści itp..spójność..to trafi do mnie i tak...na każdym poziomie film musi się oglądać płynnie. Czy to strzelanina co 5 sekund czy tylko rozmowy czy najazdy. Ten film dla mnie był spójny i obejrzałem z przyjemnoscią od dechy do dechy. A rozważania o niespójności zostawiam dla filmów gdzie mi piach zgrzytał w zębach...

ocenił(a) film na 7
Rithven