Piraci z Karaibów, Harry Potter, Władca pierścieni czy gwiezdne wojny?? Co najlepsze, a co najgorsze? Głosujcie!
Jak dla mnie:
1 Gwiezdne wojny i piraci z Karaibów (trudny wybór)
2 Władca pierścieni
3 Harry Potter
1.gwiezdnee wojny i piraci z karaibow
wladca pierscieni to swietna ksiazka(czytalem kilka razy) i teraz film jest dla mnie raczej kiepski, zawiodleem sie
harry potter to ostatni gniot, zasnalem chyba na kazdejj czesci jaka dane mi bylo ogladdac
ale gwiezdne wojny(zwlaszcza epizody 4,5,6) polecam kazdemu
(choc "atak klonow" to troche lipa
i piraci z karaibow to tez swietny film(wszystkie 3czesci)
wczoraj chyba komentowalam ten post i jakoś go nie widzę ... hm usunięty? ciekawe dlaczego, nic złego w nim nie było
Lubie wszystkie prócz Gwiezdnych wojen więc:
1. Władca Pierścieni (wszystkie części)
2. Piraci z Karaibów
3. Harry Potter
4. Gwiezdne wojny (oczywiście na końcu) :/
1 LotR(ulubiona Dwie Wieże)
2 Piraci ( ulubiona Klątwa Czarnej Perły)
3 Harry Potter
4 Gwiezdne Wojny
taka sama chierarchia, chociarz piraci i władca mogliby być na równi, a jeśli chodzi o gwiezdne wojny to nie oglądałem i narazie nie zamierzam
1) Gwiezdne Wojny (ale tylko stara, klasyczna trylogia! Te nowe części są znacznie gorsze i nie wytrzymują porównania z Władcą Pierścieni na przykład)
2) Władca Pierścieni (świetna pierwsza część, druga znacznie słabsza, wręcz przeciętna, a trzecia po prostu bardzo dobra)
3) Piraci z Karaibów (pierwsza część bardzo fajna, potem równia pochyła - co część, to gorsza...)
4) Harry Potter (Nigdy nie przepadałem za tą serią, ale pierwsze trzy filmy da się jeszcze oglądać, choć żadną rewelacją nie są. Kolejne - porażka na całej linii)>
Bardzo lubię wszystkie cztery serie ale :
!!! 1. WŁADCA PIERŚCIENI
a później nie wiem, to zależy od części (pojedynczej)
Na pierwszym miejscu na pewno plasuje się Władca Pierścieni!
Potem Gwiezdne Wojny i Piraci z Karaibów (jedno, za klasykę i wykonanie jak na tamte możliwości, drugie za całokształt, urocze postaci i ogólnie dobre emocje).
Na końcu definitywnie Harry Potter. Książki Rowling są naprawdę świetne, ale filmy są bardzo słabe.
1. władca pierścieni(oczywiście wszystkie 3 części)
2. piraci z karaibów
3. harry potter (podobały mi się pierwsze 2 części, a póżniejsze mniej)
4. gwiezdne wojny
1.Gwiedzne Wojny(Wszystkie 6 części)
2.Władca Pierścieni(Wszystkie 3 części)
3.Piraci z Karaibów( Wszystkie 3)
4. Harry Potter
:)
1.Piraci z Karaibów (chyba głownie przez obsadę;-)
2.Władca Pierścieni (chyba Powrót Króla najlepszą częścią)
3.Harry Potter
4.Gwiezdne Wojny( zasnęłam na pierwszych min ;P)
1.Gwiezdne wojny ( epizody od 1 - 6 )
2.Władca Pierścieni ( wszystkie 3 części )
3.Piraci z Karaibów ( wszystkie 3 części )
A o takim badziewiu jakim jest Harry Potter nie będę się wypowiadał ;)
Nom teraz ja xD
1.Piraci z Karaibów (wszystkie części)
2.Władca pierścieni (1 części nie oglądałam - niestety)
3.Harry Potter (nom wszystkie części oglądałam, ale niżej niż Władca Pierścieni <Orlando Bloom>)
4.Gwiezdne wojny (nie tego nie 'trawię')
Mam podobnie plus pare gratisów. 1. SW 2.LotR 3. Bond 4. Piraci z Kaaibów 5. Narnia. Harry Potter oglądałam kawałek. NUDNY
Addia, wtedy zbyt pochopnie oceniłem Harrego, teraz po zobaczeniu wszystkich części moja ocena jest lepsza, choć bez zachwytów ;)
no w sumie racja :) ja na przykład ojca chszesnego tej trylogii kiedyś nie lubiałem a teraz lubię
1:Gwiezdne Wojny (Cała saga jest wybitnym arcydziełem)
2: Władca Pierścieni (Wybitne arcydzieło również)
3: Piraci z Karaibów (Rewelacyjna tylko częśc 2 reszta bardzo dobra)
4:Haryy Potter (Bardzo go lubię ale go gwiezdnych czy władcy porównania nawet nie ma)
wszystko oprócz gwiezdnego szajsu.
Wszystko wyżej wymienione to zajebiste filmy które naprawdę mają coś w
sobie i można je oglądać bez końca.
1.Władca Pierścieni
2.Harry Potter
3.Piraci z Karaibów
4.Gwiezdne Wojny
Według mnie, film z 4 pozycji w tym zestawieniu jest w miarę znośny, te pod numerami 2 i 3 bardzo, bardzo dobre, a nr.1 to istne ARCYDZIEŁO! Cała trylogia Władcy Pierścieni stanowi najlepszą filmową serię w historii kina światowego.Takie jest właśnie MOJE zdanie.
Ed_ka, rozumiem, że możesz nie lubić trylogii "Władcy Pierścieni", ale to nie upoważnia Cię do krytykowania każdego posta, a którym ktoś te filmy chwali.Pozdrawiam.
A tak poza tym, LOTR zdobył w sumie 17 Oscarów i to w każdej kategorii, w której był nominowany( to najwięcej obok Titanica i Ben-Hura w historii kina) oraz 4 Złote Globy, 1 Nagrodę Hugo, 10 Nagród Saturn i 2 Grammy- to chyba mówi samo za siebie, czym tak naprawdę jest ta filmowa trylogia...
Pozdrawiam ;>
PS.W poprzednim poście miało być oczywiście "w którym", a nie "a którym"...literówka xD
1.Władca Pierścieni (Prawdziwe arcydzieło)
2.Star Wars (Dobry film , dużo się dzieje)
3.Piraci z Karaibów (Co część to gorszy , ale nadal dobry)
4.Harry Potter (Totalne badziewie)
1. Piraci
2.LOTR
3.HP
4.GW
piraci i lotr lubie tak samo, ale piraci sa bardziej lekka rozrywką wiec wole ich
1. Władca Pierścieni (najbardziej 1 część)
2. Piraci z Karaibów (najbardziej 1 cześć)
3. Gwiezdne Wojny (najbardziej 4 część)
Harry Potter w ogóle się nie klasyfikuje, ponieważ jest to film którego nie uznaje.
Najlepszy oczywiście Władca Pierścieni, poźniej Piraci z Karaibów, Harry Potter i najgorsze Gwiezdne Wojny
1.oczywiście LotR
2.Gwiezdne Wojny(szczególnie 4,5,6)
3.piraci z karaibów (druga cześć najlepsza :D)
4.na samym końcy najnudniejszy(według mnie) film wszechczasów Harry Potter
1.1 Star Wars
1.2 Władca Pierścieni
3. Piraci z Karaibów
4. Harry Potter
WP to dla mnie arcydzieło, jedne z najlepszych filmów wszechczasów.
Jednak ciut mniej od ST dlatego że to dla mnie filmy numer 1 (poprostu kocham je).
PS. Tak na marginesie do osób które nierozumieją WP:
Dlaczego tak wiele nagród i fanów?
Ponieważ w tym filmie jest wszystko czego (przynajmniej ja) oczekuję:
Wciągająca fabuła, świetna muzyka, efekty, dobrzy aktorzy, piękne stroje, krajobrazy itd.
Owszem zawsze można powiedzieć że inne filmy mają np. głębsze przesłanie, ale tu chodzi o całokształt.
A jeśli chodzi o pieniądze:
Dla mnie to bardzo proste.
Wszystko co lepsze zwykle jest droższe to jest chyba logiczne.
A że wyjątki potwierdzają regułę to wszystko pasuje.