Jakie są wasze ulubione filmy z wampirami w roli głównej??
A mam pytanko jakie mógłbyś polecić typu Underworld czy Van Helsing, no Blood Rayne też jest niezły to coś w tym stylu np...
Blade ,Underworld, Van Helsing, Nosferatu, i serial Blood Ties jako miłośniczka wampirów polecam już nie mogę się doczekać kiedy uda mi się obejrzeć Zmierzch:)
Jeszcze polecam wejść na stronkę Christophera Lee I on wystepował jako Dracula chyba w 10 produkcjach od lat 60 do 80
Osobiście uwazam ze najciekawiej nakrconym, najlepsza gra aktorów i ogólnie klimat wart jest obejrzenia -Dracula z 1992 roku ,Brama Strockera.
hehe.. czysta prowokacja... ehh chyba czas się wypisać z tego wątku, bo dostaje powiadomienia już od zarania dziejów ha ha ha !
oj czepiacie się, ludzie nic nie czytają, to skąd mają wiedzieć, że takie dziwne stwory jak pisarze w ogóle istnieją ;)
Dracula 2000, Dracula II: Odrodzenie, Van helsing, Wywiad z wampirem, Underworld, oj, dużo by jeszcze wymieniać ;)
Krolowa potępionych, wampir w brooklynie, Blade, Nosferatu... Jeśli chodzi o te dużo, o połaź se troche na stronie: http://www.greencine.com/genre?action=viewGenre&genreID=69
Pozdro!
niezle same gówniane filmy wymieniłeś!!!
ja polecam "Od Zmierzchu Do Świtu", "Vampire Hunter D",
no i ewentualnie "Łowcy Wampirów"
pozdrawiam!
"niezle same gówniane filmy wymieniłeś!!!"
Śmiech na sali:/
Niby niezbyt przekonujący "Od Zmierzchu do świtu" jest lepszy od "Wywiadu z Wampirem", czy "Draculi"(z Garym Oldmanem)?
Ten pierwszy, który wymieniłam jest adaptacją świetnej książki.
Nie możne być wielbicielem filmów o wampirach i mówić o tej pozycji "gówniania"
:/
Zgadzam się z przedmówcą Lestatem :)Dracula i WZW to dla mnie chyba najlepiej oddające klimat opowieści o wampirach.
Również dołączam się do dwóch poprzedników."Wywiad z wampirem" oraz "Dracula".Tylko te dwa filmy mają jakąś głębię i nie polegają na bezmyślnej sieczce.Reszta filmów o wampirach to jakby ich pochodne.Krwawe horrory w tej kwestii wcale mnie nie interesują.Nawet "Królowa potępionych"(na podstawie 2 i 3 części "Kronik wampirów") jest już dużo gorsza od pierwszej części(jeśli tak można powiedzieć).Ogólnie bardzo byłbym rad,gdyby postanowili zekranizować cały cykl Ann Rice,ale niestety nie jest to raczej możliwe.Poza tym musieli by nakręcić od nowa "Wampira Lestata" oraz "Królową potępionych".
Pozdrawiam!
Zgadzam się. Dorzucam jeszcze Cień Wampira, Jesteśmy Nocą i Nosferatu - symfonia grozy z 1922. Wielu się obruszy, dlaczego taka ramotka. Spróbujcie obejrzeć bez uprzedzeń. Zwala z nóg.
Z innej beczki, bardziej rozrywkowo Blade 1 i 2.
Numer jeden to oczywiście "Nosferatu - eine Symphonie des Grauens", a za nim "Nosferatu Phantom der Nacht" - dwa genialne filmy.
A poza tym: "Dracula" Toda Browninga, "Dracula (Spanish version) z 1931 roku, niektóre Dracule z Hammer Movies są godne polecenia oraz "Kiss of the Vampire" z Hammera. Oczywiście wampiry Polańskiego czyli "Nieustraszeni pogromcy wampirów.
Pozdrawiam.
Dorzucę jeszcze "The Vampire Bat" (1933 r.) z Dwightem Fryem w jednej z ról. Dobry film, ale tylko przez pierwszą połowę:)
Swoją drogą można jeszcze obejrzeć "Dracula's daughter" i "Son of Dracula" (z Lonem Chaneyem jr) - nie jest to nic najwyższych lotów, lecz ogląda się przyjemnie. Są tokontynuacje (a właściwie "Córka..." jest) "Draculi" Browninga.
No i słynny "Vampyros Lesbos" Jesusa Franco z odwołaniami do Draculi - interesujący film, choć pewnie nie każdemu przypadnie do gustu.
Przypomniało mi się jeszcze: "Dead Men Walk" (1943 r.), nic niezwykłego, ale dla miłośników starszych wampirów pozycja obowiązkowa.
Jeszcze dorzucę "Zagadkę nieśmiertelności", którą wczoraj sobie przypomniałem po długiej przerwie. Naprawdę świetne kino.
moim zdaniem nic nie przebije DRACULI z 1992 :) zaraz za nim oczywisce Wywiad... Do fajniejszych,choc juz nie w takim klimacie filmow o krwiopijcach da sie zaliczyc tez BLADE`a i na tym zamknelabym temat:) widze ze macie podobne opinie...ciekawe dlaczego filmy o wampirach dziela takie rpzepascie??jak wam sie wydaje ?? za duzo krwi???
Zacznę od klasyki : „Nosferatu - Symfonia Grozy”.
"Wywiad z Wampirem" i „Dracula” F.F. Coppola.
To filmy których nic nie przebije. Uwielbiam je.
Ewentualnie na uwagę zasługują jeszcze „Blade”
i "Królowa Potępionych” mimo tego że po wcześniejszym przeczytani książki obejrzenie go sprawia mi ból ;]
Oglądałam kiedyś film o wampirzycy, który mi bardzo zapadł w pamięci. Opowiada on o dziewczynie wspomnianej wyżej rasy, która głównie zabijała facetów. Pamiętam jedną scenę, jak zabiła gościa w aucie, przy atakowaniu oczy jej zmieniały kolor na czerwony. Później jakaś akcja wyniknęła, ale nie opiszę tego, bo po prostu nie pamiętam, po obejrzeniu tego kilka lat temu.
I tu się rodzi moje pytanie... kojarzy ktoś ten film? Gdyby ktoś znał tytuł - proszę o odpowiedź.
Oczywiście najlepsze filmy o wampirach to Bram Stoker's Dracula Coppoli no i Wywiad z Wampirem.
@hermiona-10 oglądałem ten film ale tytułu też nie mogę sobie przypomnieć.
Mam nadzieję że ktoś poda tytuł tego filmu ;-)
Czy poznałaś tytuł tego filmu ??? Mnie równiez na nim bardzo zależy jeżeli możesz to skontaktuj się ze mną betka_m68@o2.pl
hermiona-10, mam identycznie jak Ty...
urywki tego filmu w głowie...
ale tytułu nie pamiętam... mam go na końcu języka...
zaczynał się tak że ta wampirzyca chodziła nago po swoim mieszkaniu... pozniej zakochał się w niej mężczyzna...
1. Obie wersje "Nosferatu" (choć wolę tę Herzoga)
3. "Wywiad..."
3. "Zagadka Nieśmiertelności"
4. "Blade"
5. "Nieustraszeni Pogromcy Wampirów"
6. "Postrach Nocy" (straszna tandeta, ale miło się ogląda:)
Nie przepadam za Draculą, ani z Lee, ani z Lugosi. Wersji Coppoli nie widziałem - ile można wałkować ten sam temat?
1.Dracula Bram Stoker's
2.Interview with the vampire
3.Blade [1 i 3 czesc]
4.Underworld [obie czesci]
5.Queen of the damned
6.The lost boys
7.30 days of night
8.From Dusk Till Dawn
9.Dracula 2000
10.Van Helsing
11.Vampire Hunter D
12.Nosferatu
Bezapelacyjnie są tylko cztery naprawdę dobre filmy o wampirach są to:
1. Dracula -Copalli
2. Wywiad z wampirem
3. Nosferatu symfonia grozy
4. Blade - wieczny łowca
z pewnością Wywiad z wampirem i Królowa Potępionych, z niecierpliwością zacieram też rączki na Zmierzch oparty na książce Stephanie Meyer ;)
Oczywiście "Dracula" (Garry Oldman gra gdzieś normalnego faceta? nie? dobrze!) i "Wywiad z wampirem" to po prostu niezłe filmy :P Żadko się to zdarza jeśli chodzi o filmy o wampirach... Ale bywają dobre filmy naokoło tematu np."Cień wampira" -dla fanów "Nosferatu" i dobrego (!) horroru czy dziwaczny "Pocałunek wampira" z Nicolasem Cagem.
Wywiad z wampirem,Królowa potępionych,Underworld. Czekam niecierpliwie na Zmierzch ale i też pełno innych filmów:) Strasznie nie spodobało mi się "Od zmierzchu do świtu" Tandeta i ogólnie jakieś takie hym. Bez określeń :)
oczywiście Dracula z Garym Oldmanem, Wywiad z Wampirem, Królowa Potępionych.
A swoją drogą szkoda ze w "Lidze Niezwykłych Dżentelmenów" rola wampirzycy Miny Harker nie została bardziej rozwinięta ;)