jest to niestety kolejny slaszer, który uważam za jeden z najgorszych jakie widziałem. Jedyne co dobre to to że te mutanty wyglądają jak mutanty i nic więcej. Nuda/żenada/brak pomysłu. Mam wrażenie że kręcono to byle tylko coś nakręcić. 0 ładu i składu
tylko ze względu na dobre mutanty 2/10
Podaj mi tytuły najlepszych wg Ciebie horrorów. Tak z ciekawości pytam...
Wg mnie ten horror jest rewelacyjny.
hehe, tzw trolling.
No to zawaliste horrory Ci tu daję:
Program dokumentalny :The Haunting
Dom woskowych ciał
Ring
Ring 2
Przypadek 39
Egzorcyzmy annelise michel i emily rose
Te filmy co podałeś jako dobre horrory to bardzo cieniutko widzę.
Świetne pod względem fabuły, klimatu lub grozy to są np:
Alien 1979, Thing 1982, Exorcist 1973, Jaws 1975, Halloween 1978,
Texas Chainsaw massacre 1974, Black Christmas 1974,
Deep Red 1975, Omen 1976, Shining 1980,
Friday 13th 1-4, Nightmare on elm street 1984, Evil Dead 1-3,
Night of the living dead 1968 i remake z 1990, Dawn of dead 1978,
Zombi 2 1979, Cemetary man 1994, Rec 2007,
Hellraiser 1987, Tesis 1996, Funny games 1997,
Ringu 1998, Ju-on Grudge 2002, Shutter 2004 itp
Popieram @returner - nie znasz się na horrorze...
Po pierwsze dlatego, że wymieniasz jako dobre pseudo przeboje dla nastolatków a nie prawdziwy horror
A po drugie dlatego, że film ma więcej składu i ładu niż pierwowzór... Z tą różnicą że odarty jest z klimatu oryginału...
A mutanci (bo tak się to słowo odmienia) są też gorzej zrobieni jak ww oryginale
koles ktory uwaza Dom Woskowych Cial za dobry horror, albo egzorcyzmy czegokolwiek(bo w kazdym idzie o to samo) to sie powinien w leb pier***nac o najblizszy slup. To nie sa horrory tylko filmy do lapania za cyce, przeznaczone dla amerykanskiej mlodziezy...Jak to sa ''zawaliste'' horrory to ja ci wspolczuje. A ''zawalisty'' to byles ty dla swojej matki i szkoda kobiety ktora urodzila takie cos.
w pełni popieram. dla tak prymitywnych filmów powinna być osobna kategoria,a nie horror. bo oprócz rozlewu krwi,nic tutaj horroru nie przypomina.