Witam, znacie jakieś naprawdę dobre filmy które warto obejrzeć i nie marnować czasu, typu melodramat, fantasty, s-f, horror czy filmy akcji, lub naprawde dobrą komedie z tych młodszych... Podobne do np: Zmierzchu, Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona, Transporter,The Unborn, Transformers, Just Dance czy Step Up?
Just Dance bym nie nazwał ciekawym filmem, ale "Chłopiec w pasiastej piżamie" bardzo ciekawy film, "Crank 2" to jeśli lubisz filmy psychiczne, "Szybko i wściekle" dobry film..
No wiesz każdemu podoba się coś innego,mi akurat podobał się Just Dance, dzieki za tytuły i czekam na następne. Pozdrawiam
Ja uważam, że warto obejrzeć "Requiem for a dream" i "Godfather", tylko nie każdemu te filmy przypadają do gustu.
myślę ze nowość - Gran Torino... to film który powinno się obejrzeć...
poza tym polecam z kina akcji Adrenalinę (moj przedmowca polecił crank 2 czyli druga czesc:) ), 15 minut, Infiltracja, Więzień nienawiści, Nikomu ani słowa....
"W stronę słońca"
"Cypher"
"Biegnij Lola, biegnij"
"Braterstwo wilków"
"Częstotliwość"
"Czerwona Planeta"
"Duża Ryba"
"Equilibrium"
"Gwizdne Wrota" :D
"Intacto"
"Kula"
"Mroczne Miasto"
"Purpurowe Skrzypce"
"Solaris" - to nowe, nie ten szit Tarkowskiego
"Ukryty Wymiar"
chyba te będą ci odpowiadać, są dobre, można do nich wracać, ale nie są też wymagające :)
Ja bym osobiscie polecila Moonlight :) choc to serial.. ale ja sie na maksa wkrecilam xD jesli Ci sie Twilight podobal to i ten powienien
A pozatym jesli chodzi o filmy, ostatnio widzialam Noce w Rodanthe i mi sie podobal :) moze jeszcze: Znamie, Seria niefortunnych zdarzen, Miasto gniewu..
Ja Ci więc polecam:
Gdyby jutra nie było
Kolor szafranu
Fanaa
Nigdy nie mów żegnaj
(...)
czyli coś z fajną muzyką, tańcem, coś do pośmiania się i popłakania ;)
Witam ja polecam Gran Torino wedlug mnie film jest po prostu rewelka,do tego Crank2 tez jest niezly Goodbye Bafana oraz Australie natomiast Szybko i wsciekle to jak dla mnie jest troche przereklamowany
To na poczatek kilka bollywoodow. Jak juz ktos tu wspomnial
Gdyby jutra nie bylo
Jestem przy tobie
Nigdy nie mow zegnaj
Z takich smutniejszych
Ketih
Szkola uczuc
Miasto aniolow
inne
Kickass
21
December Boys
Step Up 2
Dirty dancing
Dirty dancing 2 Havana nights
Nowhere boy(film o zyciu Johna Lennona z Beatlesow)
Numer 23
Jestem na tak
Zło
Nierozerwalna Więź
Stay Alive
Wielki Mike
300
An American Crime
Miasto Boga
Nasza Klasa
Ostatni dom po lewej
Prawo Zemsty
Uprowadzona
Sierota
Spacer po Linie
Fabryka Zła
Frontieres
....Pozdrawiam i polecam
"Forest Gump" "Pulp fiction" "Twój na zawsze" "Miłość i inne nieszczęścia" "Pamiętnik" "Ostatnia piosenka"
jaaa.. i co z tego, że w tym filmie gra akurat ta aktorka -.- przez to, że disney ją wykreował, mamy nie oglądać filmów z jej udziałem ? Oo
ale nikola100 po co tak się od razu bulwersujesz ?
szczerze mówiąc nienawidzę disneya i tych gwiazdek, a jak usłyszałam, że miley cyrus ma zagrać główną role w ekranizacji książki nicolasa sparksa zrobiło mi się niedobrze. a wiesz co ? jest to jeden z najlepszych i najpiękniejszych filmów jakie oglądałam. tobie też polecam, może potrzebujesz się troche dowartościować.
Polecam
"Incepcja"
"Drużyna A"
"Szklana Pułapka"
"Szósty zmysł"
"Matrix"
"300"
"Forest Gump"
"Pulp fiction"
"Uczeń Czarnoksiężnika"
"Klątwa"
tutaj lista z bezpośrednimi linkami do bazy filmwebu dla wygody ;)
http://bartek-zielinski.com/blogfilmowy/lista-filmow-wartych-obejrzenia/
(1920) Gabinet doktora Caligari (Kabinett des Doktor Caligari, Das)
(1922) Nosferatu – symfonia grozy (Nosferatu, eine Symphonie des Grauens)
(1925) Pancernik Potiomkin (Bronenosets Potyomkin)
(1928) Męczeństwo Joanny d’Arc (Passion de Jeanne d’Arc, La)
(1929) Mocny człowiek
(1934) Triumf woli (Triumph des Willens)
(1938) Aleksander Newski (Aleksandr Nevskiy)
(1939) Przeminęło z wiatrem (Gone with the Wind)
(1941) Obywatel Kane (Citizen Kane)
(1942) Casablanca
(1948) Złodzieje rowerów (Ladri di Biciclette)
(1951) Quo Vadis
(1951) Tramwaj zwany pożądaniem (Streetcar Named Desire, A)
(1954) Okno na podwórze (Rear window)
(1956) Ucieczka skazańca (Un Condamné à mort s’est échappé ou Le vent souffle où il veut)
(1957) Eroica
(1957) Pętla
(1958) Popiół i diament
(1958) Zawrót głowy (Vertigo)
(1959) Ben Hur
(1959) Nazarin
(1959) Pociąg
(1960) Nikt nie woła
(1960) Psychoza (Psycho)
(1960) Spartakus (Spartacus)
(1960) Zezowate Szczęście
(1961) Matka Joanna od Aniołów
(1961) Świadectwo urodzenia
(1961) West Side Story
(1962) Nóż w wodzie
(1962) Żyć własnym życiem (Vivre sa vie)
(1963) 8 1/2
(1963) Pogarda (Mépris, Le)
(1964) Rękopis znaleziony w Saragossie
(1966) Andriej Rublow (Andrey Rublyov)
(1966) Faraon
(1966) Persona
(1966) Powiększenie (Blowup)
(1968) 2001: Odyseja kosmiczna (2001: A Space Odyssey)
(1968) Barwy Granatu (Sayat Nova)
(1972) Ojciec chrzestny (Godfather, The)
(1972) Solaris (Solyaris)
(1973) Egzorcysta (Exorcist, The)
(1973) Sanatorium pod klepsydrą
(1974) Rozmowa (Conversation, The)
(1974) Ziemia obiecana
(1975) Lot nad kukułczym gniazdem (One Flew Over the Cuckoo’s Nest)
(1975) Opadły liście z drzew
(1975) Zwierciadło (Zerkalo)
(1976) Człowiek z marmuru
(1976) Rocky
(1976) Taksówkarz (Taxi Driver)
(1977) Indeks
(1977) O jeden most za daleko (Bridge Too Far, A)
(1978) Łowca jeleni (Deer Hunter, The)
(1979) Amator
(1979) Czas Apokalipsy (Apocalypse Now)
(1979) Hair
(1979) Stalker
(1980) Lśnienie (Shining, The)
(1981) Ryś
(1982) Łowca androidów (Blade Runner)
(1983) Carmen
(1983) Nostalgia (Nostalghiya/Nostalgiya)
(1984) Amadeusz (Amadeus)
(1986) Imię róży (Name der Rose, Der)
(1986) Misja (Mission, The)
(1986) Ofiarowanie (Offret/Zhertvoprinosheniye)
(1987) Krótki film o zabijaniu
(1988) Cinema Paradiso (Nuovo cinema Paradiso)
(1988) Dekalog
(1988) Frantic
(1988) Rain Man
(1989) Stowarzyszenie Umarłych Poetów (Dead Poets Society)
(1990) Miasteczko Twin Peaks (Twin Peaks)
(1992) Zapach kobiety (Scent of a Woman)
(1993) Trzy kolory: Niebieski
(1994) Pulp Fiction
(1994) Spaleni słońcem (Utomlyonnye solntsem)
(1995) Braveheart – Waleczne Serce (Braveheart)
(1995) Przed egzekucją (Dead Man Walking)
(1995) Siedem (Se7en)
(1996) Romeo i Julia (Romeo + Juliet)
(1997) Adwokat diabła (Devil’s Advocate, The)
(1997) Otwórz oczy (Abre los ojos)
(1997) Życie jest piękne (Vita è bella, La)
(1998) Pi
(1998) Truman Show (Truman Show, The)
(1999) Matrix (Matrix, The)
(1999) Oczy szeroko zamknięte (Eyes Wide Shut)
(2000) Gladiator
(2000) Requiem dla snu (Requiem for a Dream)
(2001) Amelia (Fabuleux destin d’Amélie Poulain, Le)
(2001) Mulholland Drive (Mulholland Dr.)
(2002) Raport mniejszości (Minority Report)
(2002) Znaki (Signs)
(2003) Hazardzista (Owning Mahowny)
(2003) Powrót (Vozvrashcheniye)
(2004) Osada (Village, The)
(2004) Pasja (Passion of the Christ, The)
(2004) W stronę morza (Mar adentro)
(2006) Apocalypto
(2006) Babel
(2007) Dwunastu (12)
(2007) Wygnanie (Izgnanie)
(2010) Czarny Łabędź (Black Swan)
(2011) Elena