Jakie filmy Mareczka uważacie za najlepsze ? wymieńcie je tu w formie od najleszego do najgorszego tworząc prywatny ranking.
1. Śledztwo - 7+/10
2. Test pilota Pirxa - 7/10
3. Przyłbice i kaptury - 5/10
4. Wilczyca - 4/10
5. Łza księcia ciemności - 3/10
6. Klątwa doliny węży - 2/10
7. Powrót Wilczycy - 1/10
Obejrzałem na razie tylko 3 jego filmy:
1. Test pilota Pirxa - 5/10
2. Klątwa doliny węży - 2+/10
3. Łza księcia ciemności - 2/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Test pilota Pirxa (1978) 5,38 13
2 Wilczyca (1982) 4,89 18
3 Klątwa doliny węży (1987) 3,09 22
4 Powrót wilczycy (1990) 1,73 11
Seriale:
Samo Życie (2002) 1,13 15