1.Bękarty Diabła - 8/10
2.Halloween - 8/10
3.Dom 1000 Trupów - 7/10
4.Halloween II - 6/10
Teraz czekam, czy w ogóle weźmie się za The Blob... jeśli tak... to zdecydowanie muszę to zobaczyć ^^
Ja się cieszę, że w ogóle jest ktoś kto ocenił jego jakikolwiek film na więcej niż 3 :P
Sama uwielbiam "Bękarty diabła" i Dom 100 trupów", "Halloween" nie oglądałam JESZCZE...
Tak, Bękarty Diabła to zdecydowanie mój ulubiony film Roba. I chyba jestem jedyną wśród znajomych, która tak sądzi :) A szkoda, szkoda...
A co do Halloween... to nadrabiaj dziewczyno, nadrabiaj, bo warto :)
1.Bękarty Diabła - 7/10
2.Dom 1000 trupów - 7/10
3.Halloween - 5/10
4.Halloween II - 4/10
5.Haunted World of El Superbeasto, The 4/10
Bękarty to jego najlepszy film bez wątpienia. A końcówka w której leci Free Bird miażdzy no i napisy końcowe... ta wolno lecąca kamera po bezludnych autostradach i świetny kawałek Seed of Memory (terry reid bodajże). Tak genialnego endingu i końcówki chyba w życiu nie widziałem. Dom 1000 Trupów to na prawde dobry slasher tylko ze nie wnosił nic nowego. Za Halloween nigdy nie przepadałem. Aczkolwiek Halloween II to na prawde dobry kawałek kina ciekawie to Zombie rozegrał. Nie licząc że film od strony technicznej stoi świetnie to jest o wiele bardziej :"realistyczniejy" od starych pierwowzorów, No i kwestia w samej Laurie została w końcu dobrze i prawdziwie rozwiązana... chociaz to w sumie początek :).
1. Bękarty 8/10
2. H2 7/10.
3. Dom 1000 6/10 - bardzo mi sie podobał ale to już było nie raz ;/
4. Halloween 6/10 (przy h2 to przeciętniak :)
UP
1. Bękarty diabła - 8/10
2. Halloween II - 8/10
3. Haunted World of El Superbeasto - 7/10
4. Dom 1000 trupów - 7/10
5. Halloween - 7/10
I nie mogę się doczekać "Lords of Salem". Potężne uderzenie epy się szykuje.
1. House of 1000 Corpses - 6/10
2. Halloween - 6/10
3. Halloween II - 5/10
4. The Devil's Rejects - 5/10
5. The Haunted World of El Superbeasto - 4/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Bękarty diabła (2005) 6,00 22
2 Dom 1000 trupów (2003) 5,29 21
3 Halloween (2007) 4,50 28
4 Halloween II (2009) 4,27 15
1. Bękarty diabła - 8+/10
2. Halloween II - 7/10
3. Haunted World of El Superbeasto - 7+/10
4. Dom 1000 trupów - 7/10
5. Halloween - 7/10
6. Lords of Salem - 6/10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Bękarty diabła (2005) 6,03 33
2 Dom 1000 trupów (2003) 5,52 31
3 The Lords of Salem (2012) 5,19 16
4 Halloween II (2009) 4,50 22
5 Halloween (2007) 4,54 39
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 The Haunted World of El Superbeasto (2009) 5,80 10
2 Bękarty diabła (2005) 5,71 49
3 The Lords of Salem (2012) 5,37 27
4 31 (2016) 5,05 19
5 Dom 1000 trupów (2003) 5,17 52
6 Halloween II (2009) 4,60 30
7 Halloween (2007) 4,73 56
najlepsza to jego żoneczka jest ;>
a z filmów
1 lords of salem 10/10
2 dom 1000 trupów 9+/10
3 Bękarty diabłą 7+/10
1. House of 1000 corpses 10/10
2. Halloween 2 9/10
3. Haunted World of El Superbeasto 9/10
4. Bękarty Diabła 8/10
5. Halloween 7/10
6. Lords of Salem 6/10
Bękarty są bez wątpienie dobrym, satysfakcjonującym obrazem. Ale czy najlepszym w filmografii Roba Zombie? Tu bym polemizował. Wiem, że pewnie to zależy, jak zawsze zresztą, od indywidualnych preferencji, ale wg. mnie to trochę brakuje im tego poschizowanego klimatu jaki w nadmiarze dostaliśmy w innych produkcjach sygnowanych przez tego utalentowanego reżysera.
1.Bękarty Diabła - 9/10
2.Dom 1000 trupów - 8/10
3.Halloween - 7/10
4.Halloween - 7/10
5.Lords of Salem - 3/10
1.Bękarty diabła - 8/10
2. Dom 1000 trupów - 8/10
3. Halloween - 6/10
4. Halloween 2 - 5/10
5. Lords of Salem - 5/10